obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Tips voor Router achter Comtrend?
BiYaY
Hallo allemaal,

Omdat ik de laatste tijd veel problemen had met de draadloze verbinding met de comtrend heb ik met Tele2 een deal weten te sluiten dat ik een vergoeding krijg van € 50,- waar ik een router/switch van kan kopen die het draadloze werk voor zijn rekening kan nemen. Hoe dat ingesteld moet worden kan ik gelukkig al uitgebreid terug vinden in topics als http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...ad_id=2151 of http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...rowstart=0.

Mijn vraag gaat daarom over wat voor router/switch ik er het beste achter kan hangen. Hebben jullie daar tips voor? Er zijn behoorlijk wat wifi-netwerken vindbaar in de omgeving, een stuk of 20, dus het lijkt mij wellicht goed om iets te zoeken dat op de 5Ghz frequentie werkt maar ik weet niet of zoiets er is voor zo'n prijs en of dat echt nodig is. Ik heb het nog niet kunnen vinden. Vraag is ook of daar elk apparaat mee kan communiceren, dat weet ik namelijk niet. In mijn geval zijn dat 2 smartphones en 2 laptops.

Hebben jullie advies?

Gr.
BiYaY
 
kobus1960
TP-link WR1043ND, uitstekend ding, uit ervaring en voor € 50,- Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
BiYaY
Grappig, daar heb ik al een paar keer naar zitten kijken nav alle goede reviews en zou op basis daarvan ook mijn voorkeur hebben. Weet jij misschien of je er via de USB-poort die erop zit er ook zo een printer op aan kan sluiten?
 
kobus1960
Nee, is voor een storage point, Dus externe harde schijf die je tot netwerkschijf
kan maken, ideaal voor iedereen in het netwerk. Windows 7, thuisgroep enz enz.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
BiYaY
Helder. Bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tips voor Router achter Comtrend?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Advertentie