obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Davolink dv-2020 Iphone5
Niels72
Hallo allemaal,

Onlangs heb ik een nieuwe modem gekregen de Davolink dv-2020. Ook mijn telefoon is nieuw te weten de Iphone5.

De Iphone geeft aan: geen verbining met netwerk ******* mogelijk.

Telkens als ik in de buurt van mijn netwerk kom dan krijg ik dus geen verbinding tussen mijn telefoon en het netwerk.
Bij het resetten van de netwerkinstellingen van de Iphone verbetert er niks. Met het resetten van de modem krijg ik weer wel verbinding dus ik denk dat het probleem in de modem zit. Maar zodra ik buiten het wifi-bereik ben geweest en ik kom weer terug in het wifi-bereik dan herhalen dezelfde problemen zich.

Groet,

Niels
 
cornfed
Hoe verhoudt zich je iPhone bij andere WIFI netwerken?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Davolink dv-2020 Iphone5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Helpdesk : 570 13 apr 2015
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
davolink dv-2020 van tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 20 nov 2014
Advertentie