obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Extern inloggen router
goos
Hallo, heb tele2 compleet en wil graag extern inloggen in mijn router.

Ik gebruik hiervoor mijn WAN adres maar weet niet welke poort ik moet gebruiken, 8080 werkt niet.

Weet iemand hoe dat moet?


Alvast bedankt
 
chinchan
geloof dat het niet mogelijk is bij tele2
 
Mennovandeveen
1) Je hoeft hiervoor geen poort op te geven. Als de modem is verbonden en het mogelijk maakt om dit te doen, kan je naar de interface gaan door het WAN adres in de adresbalk te typen.
2) Ik doe het ook met mijn modem, is dus wel mogelijk
3) Voorbeeld: WIFI-sleutel verwijderen, modem resetten etc. etc. Maar vooral: Dan kan de klantenservice je helpen met problemen Smile
 
jantjebeton

Quote

Mennovandeveen schreef:
1) Je hoeft hiervoor geen poort op te geven. Als de modem is verbonden en het mogelijk maakt om dit te doen, kan je naar de interface gaan door het WAN adres in de adresbalk te typen.
2) Ik doe het ook met mijn modem, is dus wel mogelijk
3) Voorbeeld: WIFI-sleutel verwijderen, modem resetten etc. etc. Maar vooral: Dan kan de klantenservice je helpen met problemen Smile


extern inloggen op je Davolink modem is onmogelijk, dit is onmogelijk gemaakt door Tele2. Ik twijfel er zelfs aan of dit uberhaupt wel mogelijk is bij een andere provider.

@Mennovandeveen: wat betreft puntje 3: De Tele2 klantenservice kan sowieso extern inloggen op je modem, dit komt omdat de ip-range waar de Tele2 klantenservice op werkt hier toegang tot hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Extern inloggen router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
OE SLUIT IN MIJN TIME CAPSULE AAN MET ROUTERFUNCTIE ACHTER EEN TECHNICOLOR ROUTER / MODEL? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 26 mei 2015
Advertentie