obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
problemen met factuur TELE 2
benklijn
Wie kan mij helpen aan een telefoonnummer van tele2 waarbij ik niet bij de helpdesk/klantenservice komt.
Ik wil namelijk een volwaardig persoon aan de lijn krijgen om op fatsoenlijke wijze te communiceren.
Zie onderstaande verhaal.
Ik heb al ADSL vanaf dat TELE 2 nog zonnet was, en ben altijd een tevreden klant geweest.
Ik heb sinds juli 2007 tele2compleet, bellen en internet 20MB, nu wilde ik dat uitbreiden naar Tele2 compleet altijd bellen.
Dit was volgens de klantenservice geen probleem en kon ook zonder kosten. En vanaf 3 december is deze dienst ook geactiveerd, a 10 Euro per maand extra zoals afgesproken
Op de factuur van 5 dec was er een extra post van 99,00 euro wijzigen contract.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en heb gelijk gekregen, dit was onterecht in rekening gebracht.
Keurig eenbevestigingsmail gekregen dat ik die 99 euro niet hoeft te betalen.

Nu komt echter het probleem. De policy van Tele 2 is dat zij geen geld terugstorten maar dit verekenen.
De komende 3 maanden jan/feb/mr 2008 hoef ik niet te betalen want ik betaaal jan en feb nog 29, euro en maart 39 euro dit maakt 100.
Ik ben het hier niet mee eens en heb contact opgenomen met Tele 2 klantenservice, nou dat heb ik geweten. Zelden, eigenlijk nog nooit,heb ik zo een beperkte "........"aan de lijn gehad. Ondanks dat ik in mijn recht stond bleef hij schermen met de policy van tele 2 dat er geen geld wordt teruggestort, doorverbinden met een leidiggevende deed hij niet omdat ik dan toch hetzelfde antwoord krijg, geen geld terugstorten.
Uiteindelijk kreeg ik als optie om een contactformulier in te vullen op de site om zo te proberen een opening te krijgen, ook kon ik kiezen dat hij het crediteren liet vervallen, dus mijn geld niet terugkrijgen, als ik het niet eens ben met de geboden olossing.
Ik heb nog geprobeerd hem duidelijk te maken dat ik nu tele 2 eenrenteloze lening geeft omdat zij onterecht 00 euro hebben afgeschreven, dat zag hij niet zo want volgens hem gaf ik geen geld aan tele 2 maar had ik een tegoed bij tele 2. Ik vertelde hem toen dat ik bij de albert heyn ook niet af kon rekeken met de mededeling dat zij even moeten wachten op het geld omdat ik nog 100 euro van tele 2 tegoed heb, dit begreep hij niet omdat ik in zijn ogen geeen geld aan hun heb gegeven.
Nogmaals een poging gedaan het uit teleggen, jullie schrijven onterecht 100 euro af, dus dat is geld van mij, en willen dat in 3 maanden aflossen door verekenen met mijn contract. Dit is toch een renetloze lening, want ik heb die fout niet gemaakt.
Niets helpt, hij blijft schermen met de policy van tele 2 en daar moet ik het maar mee eens zijn. Dus eigenlijk eigen schuld dikke bult want dat zij 100 euro afboeken en dat niet willen terugstorten is policy. Ik zie het als oplichting. Hier is van mijn kant nog niet het laatste over gezegd en ben benieuwd of meerdere mensen deze ervaring hebben.
 
Bill
Kun je het nog laten storneren!

Kijk ook ff op de site van VraagAlex. Als je op VraagAlex klikt dan krijg je vast twee alternatieve telefoonnummers.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
benklijn
Ik heb wederomcontact gehad met de "klantenservice"en de enige optie is het bedrag inderdaad zelf terughalen.
Ik heb dit per mail bevestigd, en binnen 15 minuten na mijn mail werd ik gebeld door de "klantenservice"of ik het juiste bedrag wilde storten op hun rekening met vermelding van het factuurnummer. De eerste keer dat die zogenaamde "klantenservice"echt vlug is geweeest.

Maar goed het probleem is opgelost.
Heeft uiteindelijkk mij veel tijd gekost terwijl hun een fout hebben gemaakt.
 
jeroen13
Heb het zelfde probleem. Vanaf april 2007 bezig om de juiste facturatie voor elkaar te krijgen( wordt elke maand dubbel berekend) IK heb 2 keer over een rode kaart ingestuurd om de machtiging in te trekken maar dat accepteerde ze niet bij Tele2.
k heb nu bij de bank een selectieve blokkade op het rek van Tele 2 laten zodat ze niet meer kunnen incasseren. Laat ze eerst maar eens leren goed te gaan factureren daar dat stelletje......Shock

Elke maand maken ze het weer spannender.......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met factuur TELE 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid : 2 17 aug 2014
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
Advertentie