obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding met USB modem valt weg.
de jeeper
Ik maak gebruik van een Huawei E220 HSDPA USB modem dat is geleverd door Tele2. Bij gebruik op mijn desktop (XP) heb ik geen verbindingsproblemen. Zodra ik het modem wil gaan gebruiken op mijn laptop (W2K) lukt verbinding met het internet wel - maar zodra er een pagina geopend wordt - komt de laptop met de melding "modem niet aanwezig" of een soort gelijke melding. Op het scherm blijft de verbing wel instand. Het modem wordt daarna ook niet meer gevonden. Afkoppelen en weer aankoppelen van het modem geeft wel resultaat, maar zodra er een pagina opent wordt het modem weer afgekoppeld. Als laptop gebruik ik een Targa Traveller 600.
 
jantjebeton
Heb nog nooit eerder van dit type modem gehoord.
Als ik jou was zou ik Tele2 bellen, zeggen dat je huidige modem kapot is en dat je een nieuwe nodig hebt... (tip: zorg ervoor dat je geen verbinding hebt op het moment dat je belt)

De USB modems zijn veel minder betrouwbaar dan de huidige modems...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding met USB modem valt weg.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Advertentie