obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Aansluiten AP op modem
aros
Goedemiddag,

Ik wil graag een extern AP (Senao 3220) aansluiten op mijn Tele2 modem! Dit omdat de draadloze verbinding van het modem echt belabberd is! Moet ik de WIFI op het tele2 modem hiervoor uitschakelen of kan dit gewoon blijven draaien? Zijn er verder nog instellingen op het AP die ik over moet nemen vanuit het Tele2 modem? Of is het aansluiten en draaien maar!?
 
cornfed
Als je geen gebruik maakt van de WLAN mogelijkheden van de Davolink, kan je hem het beste uitschakelen.
Wil je toch beide tegelijk laten zenden, moet je alleen op letten dat de kanalen elkaar niet in de weg zitten.

Voor de instellingen van je AP, moet je de gebruiksaanwijzing raadplegen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiten AP op modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Advertentie