obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Alle Poorten gesloten ???
remylammertsma
Beste mede forum gebruikers.

Ik ben al 2 maanden aan het klooien met mijn tele2 davolink modem en het wil me niet lukken.
als ik in mijn netwerk wil pingen tussen de aanwezigen PC's Laptop's (binnen CMD)
Dan geeft hij aan Doelhost is niet beschikbaar.
Wat volgens mij wil zeggen dat gewoon alle poorten binnen het modem gesloten zijn.
ik heb het gezocht binnen de configuratie van mijn modem maar het is er op geen enkel manier uit te krijgen.
Dit heeft ook als Nadeel dat het niet mogelijk is om mijn poorten te forwarden voor Remote Desktop.
Ook al maak ik een forward in het modem dan nog blokt hij het verkeer binnen mijn modem.

MVG Remy
 
cornfed
Poorten open zetten doe je alleen om verkeer mogelijk te maken van/naar het internet.
Voor het interne netwerk hoef je niks in te stellen.

Het lijkt me dat je netwerk niet goed is opgezet.
Je moet meer uitleggen hoe je netwerk opgezet is en welke ip's worden uitgedeeld.
En welke LAN poorten gebruik je?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alle Poorten gesloten ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 jan 2016
Advertentie