obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Siemens Gigaset WLAN Repeater 108
RPADC
Geachte techneuten,

Nadat het mij eindelijk is gelukt het Tele2 Compleet pakket aan te sluiten, is gebleken dat de verbinding op een andere verdieping van dusdanige slechte kwaliteit is, dat ik een repeater heb aangeschaft.
Nu ben ik er al een paar dagen mee bezig om dit aan te sluiten, maar dit blijkt voor mij iets te ingewikkeld Smile
Ik heb alle stappen uit het boekje opgevolgd, maar kan de repeater maar niet herkennen met de computer.

Is er misschien iemand die mij kan helpen deze repeater geslaagd aan te sluiten op het tele2 pakket.

Dit is in ieder geval een link van het app.
http://gigaset.com/shc/0,1935,nl_nl_0...rN,00.html
Al mijn hoop is nu op jullie gevestigd!

Groeten Erik
 
cornfed
Ik heb eens de moeite genomen om de handleiding te lezen.
Helaas zal de Siemens nooit werken als repeater in combinatie met een Davolink.
De Davolink heeft geen WDS functie en kan zo dus niets beginnen met de Siemens als repeater.

Ik adviseer je om de Siemens te gebruiken als access point verbonden aan de Davolink.
Met een uitgeschakelde WLAN van de Davolink, neemt de Siemens die functie dus over met een
hoogstwaarschijnlijk beter ontvangst van je WLAN netwerk op andere verdiepingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Siemens Gigaset WLAN Repeater 108', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude Siemens decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 4 05 jul 2012
Problemen oplossen van WLAN netwerk FAQ-klad : 8 12 dec 2010
Geen wlan N verbinding met Comtrend Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 14 10 okt 2010
WLAN beveiliginssleutel instellen DV-2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 11 dec 2009
Mini-PCI WLAN kaart Davolink Modem upgraden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 18 okt 2009
Advertentie