obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing telefonie
Jos
Sinds 1 Dec. 2006 heb ik tele2 compleet, dus ADSL + Telefonie.
Een kennis van mij heeft ook hetzelfde pakket sinds 1 Nov. 2006.
Nadat ik per 1 Dec. het abonnenment van kracht was kwamen er problemen.
Indien ik een telefoontje pleeg naar m'n kennis of andersom dan gaat de bel wel over doch bij het aannemen van de telefoon hoor ik even de ander en vervolgens kapt de verbinding.
Ik heb al enige klachten gedeponeerd bij tele2 doch tot op heden nog geen oplossing.
Zijn er nog meerdere abonnees die hier last van hebben en er een oplossing voor hebben.
Ik wacht ook nog even op tele2 voor een oplossing anders moet ik uitwijken naar een andere provider.


P.M. Ik woon in Capelle aan den IJssel, want ik ben ook tot de conclusie gekomen dat met een andere regio wel verbinfing mogelijk is.

gr. Jos
Gewijzigd door Jos op 08 januari 2007, 20:40
 
Bill
Zijn het nummers zonder netnummer waarmee je problemen hebt? Probeer dan eens alle 10 cijfers van het telefoonnummer. Dus inclusief netnummer ook al is dat niet nodig.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jos
Helaas ook met 010 voor het nummer is geen oplossing.
Ik hoor slechts enkele seconden degene met wie ik bel en vervolgens wordt de verbinding verbroken.
Wellicht nog iemand in Capelle die hetzelfde probleem heeft of tele2 compleet abonn. heeft. Gaarne 'n keer bellen .

Vr. gr.
Jos
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
installeren van vaste telefonie via Tele2 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 12 27 apr 2015
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Advertentie