Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
Davolink 2020 netwerk bouwen????
|
|
smily01 |
Geplaatst op 28 May 2009, 10:14
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 28 May 2009 |
Hallo allemaal, Ik heb een vraag over het bouwen van een thuisnetwerk. Is het met de volgende configuratie om een netwerk te maken?: Ik een PC met windows Xp die met een netwerkkabel (vanwege snelheid) is verbonden met de Davolink. Daarnaast heb ik een laptop met windows Vista die met draadloze verbinding. Nu is mijn vraag of ik hiermee een thuisnetwerk kan maken? Alvast bedankt voor jullie reacties!!! |
|
|
jantjebeton |
Geplaatst op 28 May 2009, 10:29
|
Activiteit » Assen Berichten: 140 Lid sinds: 24 Jun 2008 |
als jij met thuisnetwerk bedoelt het kopieren van bestanden van je pc naar je laptop, ja dit kan. maar bedoel je dit? |
|
|
smily01 |
Geplaatst op 28 May 2009, 11:52
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 28 May 2009 |
Met een thuisnetwerk bedoel ik dat ik bestanden kan uitwisselen, kan printen via de printer die is aangesloten op mijn pc, een backup te maken van bestanden van de laptop op de pc... |
|
|
Tele2 |
Geplaatst op 28 May 2009, 15:29
|
Official van Tele2 Berichten: 16 Lid sinds: 27 May 2009 |
Beste Smily01 In het modem onder de optie *Wireless *Advanced Staat een optie AP Isolation als deze op Off staat zal alle communicatie correct verlopen. Mogelijk kunnen instellingen op je eigen PC ook voor hinder zorgen. b.v. Netwerknaam file/printer sharing. Succes. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Davolink 2020 netwerk bouwen????', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit | Installatie en aansluit problemen Tele2 modems | : 1 | 17 Jul 2016 |
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 22 Apr 2016 |
Davolink router vervangen | Helpdesk | : 326 | 20 Dec 2015 |
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch | Helpdesk | : 570 | 13 Apr 2015 |
Linksy wrt54g achter davolink 2020 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 6 | 18 Feb 2015 |
Advertentie