obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Davolink 2020 netwerk bouwen????
smily01
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over het bouwen van een thuisnetwerk. Is het met de volgende configuratie om een netwerk te maken?: Ik een PC met windows Xp die met een netwerkkabel (vanwege snelheid) is verbonden met de Davolink. Daarnaast heb ik een laptop met windows Vista die met draadloze verbinding. Nu is mijn vraag of ik hiermee een thuisnetwerk kan maken?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!
 
jantjebeton
als jij met thuisnetwerk bedoelt het kopieren van bestanden van je pc naar je laptop, ja dit kan.

maar bedoel je dit?
 
smily01
Met een thuisnetwerk bedoel ik dat ik bestanden kan uitwisselen, kan printen via de printer die is aangesloten op mijn pc, een backup te maken van bestanden van de laptop op de pc...
 
Tele2
Beste Smily01

In het modem onder de optie *Wireless *Advanced
Staat een optie AP Isolation als deze op Off staat zal alle communicatie correct verlopen.

Mogelijk kunnen instellingen op je eigen PC ook voor hinder zorgen. b.v. Netwerknaam file/printer sharing.

Succes.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Davolink 2020 netwerk bouwen????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 22 apr 2016
Davolink router vervangen Helpdesk : 326 20 dec 2015
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Helpdesk : 570 13 apr 2015
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
Advertentie