obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen Tel en Internet verbinding
kardox
Sinds gisteren heb ik geen Internet en ook geen Telefoon verbinding meer, ik heb mijn modem vaak aan en uit gezet maar dat helpt niet.

Kan een van Moderators die werkzaam is bij Tele2 mij helpen aub? is het nou een storing of wat? ik begin me echt irriteren aan tele2.
Gewijzigd door kardox op 09 juni 2009, 17:10
 
kardox
Gisteren 2de dag van de storing heb ik klanten Service van Tele2 gebeld, ( als je met Prepaid belt kost je €1,75 CpM, dat vind ik belachelijk duur, met abo zal niet veel verschil maken)

maar goed...ze wisten zelf niet wat er aan de hand was, het wordt onderzocht en ik word nog terug gebeld ( hoop ik )...

Ik heb pas een nieuwe Modem ontvangen thuis.( met een kapotte adapter erbij. )

Vandaag 3de dag van de storing, vanochtend heb ik gekeken en hij deed nog steeds niet.

Novi: ik woon in Tilburg.
Gewijzigd door kardox op 10 juni 2009, 08:50
 
Tele2 Webcare
Geachte Kardox en Novi

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
kardox
Mijn gegevens zijn opgestuurd...

Vandaag 3de dag van storing en ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is, Internet en Telefoon werken nog steeds niet. lampje INET op Modem brandt rood nog steeds.

Ik zou terug gebeld worden, maar ze hebben mij nog steeds niet gebeld...wat een drama zeg.
 
BMW318TI
Same here ik zal binnen vier dagen terug gebeld worden twee dagen zijn om. Hmmm ben benieuwd of ze echt gaan bellen.
Ik blijf hun bellen moet persee alle standaard stappen doornemen, wat helemaal niet helpt. Nouja als je sinds april al problemen lijkt mij dat toch duidelijk!!!
 
kardox
Vandaag 4de dag van de storing en nog steeds geen antwoord van Tele2.

Naar mijn gevoel gaat dit erg lang duren.

Gisteren weer Tele2 gebeld. die jonge man vertelde me lachend dat ik ook naar Bib of Internetcafe gaan als ik wil internetten, maar "mij door verbinden met Technische dienst", geen sprake van!!!

UPDATE:

Tele2 dacht dat de lijnen niet meer goed waren...Ze hebben KPN Ingeschakeld.
KPN is langs gekomen en hij zegt alle lijnen werken goed...
Sinds 2 dagen niks meer gehoord...

Nu zijn we 10 dagen verder en storing is nog steeds niet opgelost door Tele2.

UPDATE:

Vandaag precies 2 Weken storing.
KPN is voor de 2e keer langs geweest en ze zeggen dat er wel verbinding is en dat het fout bij TELE2 ligt, en Tele2 zegt andersom. Ondertussen heb ik weer een nieuwe Modem binnen maar zonder Internet en Telefoon.
Moet WEER WACHTEN tot Technische dienst mij gaat bellen...Als ik vraag of een monteur kan langs kan komen dan gaat dat mij 65 euro kosten...Wat een Drama zeg.
Gewijzigd door kardox op 22 juni 2009, 20:27
 
kardox
Vandaag precies 1 Maand GEEN internet en Telefoon.

Ondertussen is alleen Kpn 2 keer langs geweest en een monteur van Tele2, maar niemand weet waar het aan ligt.

Tele2 neemt echt weinig initiatief om mij op de hoogte te houden en met het onderzoeken van het probleem.

0900 Klanten service nr heeft mij wat geld gekost om zelf achter te halen wat er verder moet gebeuren allemaal. Die belachelijke onwetende EERSTE lijn hulp van Tele 2 vind ik absurd. Ze helpen je niet, ze willen je alleen weg jagen, en verder als je vragen stelt kunnen ze je amper helpen.

ik ben erg teleurgesteld in Tele2.

Nog steeds in de afwachting...
Gewijzigd door kardox op 06 juli 2009, 11:29
 
cornfed
Je mag kosteloos opzeggen als ze niet binnen één maand aan hun verplichtingen kunnen voldoen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bokito
Zelfde probleem sinds een kleine week: geen telefoon en geen internet... Modem kunnen ze wel zien vanuit het callcenter, maar iemand langssturen schijnt toch echt 5 werkdagen te moeten gaan duren....

Diverse malen gebeld maar ook ik begin me mateloos te irriteren, want een beetje meedenken kun je echt vergeten...
 
kardox
juist daarom heb ik vandaag alles opgezegd en ben overgestapt naar Ziggo Alles-in-1 pakket (50Mb/s).

doei tele2
Gewijzigd door kardox op 07 juli 2009, 20:04
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Tel en Internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Advertentie