obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Spam verzending's berichten.
warbunny
Na diverse berichten te hebben ontvangen van abutele2.gebruikers.eu moet mij toch het volgende even van het hart.

Ik heb diverse malen dit soort (klacht) ontvangen van abuse, maar als je verdere informatie hierover vraagt dan word er niet gereageerd door abuse.
enige wat gedaan word is dat men dreigt om 1 of meerdere diensten te zullen opschorten.

op verzoek van HD heb ik al mijn comp geformateerd en een clean install gedaan van mijn pc.
avast - unhack-me - en anti trojan wederom geinstallerd.
draadloos voorzien van een code, en mijn mailbox van een nieuw wachtwoord.

Na mijn inziens heb ik alles gedaan om een eventueel verzending van spam via de bekende trojans te voorkomen.

na laatse berichtgeving vandaag 6 augustus 2009 ben ik het zat, om nogmaals hierna te gaan reageren op een stelletje incompetente medewerkers.

hierbij mijn laatste berichtgeving naar abuse.

Geachte Mandy Borsboom,

ik word nu toch wel erg moe en kwaad over dit soort berichten van jullie over spam verzending.
ik heb diverse malen gereageerd op jullie berichten doch echter, ik ontvang nooit een reaktie terug om MIJN reaktie hierop.
Ik heb alles gedaan wat er in mijn macht ligt om de zogezegde spam versturing (volgens u) tegen te gaan.
heb mijn pc overnieuw geformateerd en geinstaleerd, mailbox een nieuw wachtwoord gegeven, antivirus en trojankiller staan op mijn computer.
draadloos is voorzien van een code, dus deze is beveiligt.

zou dus een probleem kunnen zijn dat iemand instaat is, om mijn ipadres te klonen en zodoende met een nep ipadres deze spam rond stuurd.

Verder kan ik alleen zeggen nog, fuckoff met dit soort berichten en geef mij dan inzage in wat voor soort spam is verstuur en/of aan wie, alsmede zorg er dan ervoor dat er geen ip gehijjackt kan worden.
Ik ben geen leek op de computer en weet hoe dit voorkomen kan en moet worden.
Voor de zekerheid zeg ik u nogmaal, als u 1 of meer diensten buiten werking stelt, zal ik evenredig de door mij betaalde abonnement's gelden in mindering brengen.
30% vermindering bij email-adres blokkering op het abbonnent's geld en bij het sluiten van de internet verbinding 100% van deze abbonnement.
Verder wens ik geen berichten meer te ontvangen over dit soort zaken.
Enige wat u doet is berichtgeving versturen en zodoende mij probeerd een antivirus programma aan te smeren.
Bij het sluiten van de internet verbinding door u, kan en mag ik aannemen dat het contract eenzijdig door u is verbroken.


met vriendelijk groet,
m.dam
 
nononsensewim
heb al sinds ik tele2 heb dat ik niets kan verzenden met hun smtp. de hele reeks staat op de blacklist bij diverse grote providers.
gebruik gmail of hotmail om te verzenden. tele2 mail is een drama. bij jou een fiasco.
 
kobus1960
Voorheen reageerde "Danielle" oftewel de HD op dit soort berichten.
Hoop voor je dat men hier ook op reageert.
Het is een dienst waar je voor betaald, en dus blijft men in gebreke.
Er hierbij vanuitgaande dat je de handelingen zoals de topicstarter verricht heeft ook gedaan hebt.
MSN en Hotmail hebben begin dit jaar een bug gehad die je hele adreslijst uit die programma's gingen
mailen, keer op keer, dus even de boel schonen kan geen kwaad.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spam verzending's berichten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
langjarige contacten worden als spam behandeld Algemeen : 9 15 aug 2011
WAARSCHUWING!!! spam mail in omloop ! Algemeen : 2 18 jun 2010
spam Algemeen : 2 20 mei 2010
Advertentie