obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding
Trammelant
Het mannetje aan de telefoon hield - zogenaamd, denk ik nu - enige minuten 'ruggespraak' met een collega van de technische helpdesk. Evengoed volgde een aperte weigering. Het zal ongetwijfeld te maken hebben met mijn kritische houding, en dat ik nogal van achter uit m'n keel reageer op zoveel onbenul. Daar maak ik geen vrienden mee... (Het verbaast me eigenlijk dat ik hoe-dan-ook nog verbinding heb, hahaha!)
 
cornfed
Ik vermoed dat ze bang zijn dat bekend wordt dat je via de helpdesk je WAN ip adres kunt veranderen.
Dan is het hek van de dam, zo gezegd.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Trammelant
Maar goed dat dit forum er is. Een beetje slimmerik komt hier via Google (of soortgenoten) vanzelf terecht, en slaat dan aan het bellen (ik wens ze veel succes). Zèlf ben ik het gezanik behoorlijk beu, en zie inmiddels om naar een andere aanbieder. Suggesties?
 
franks
@ Trammelant. Ook ik heb als Tele2 gebruiker problemen met de Linke din website.
Zit op internet te koekeloeren en kom deze posting tegen. Alhoewel ik nog niet heb gebeld voor dit probleem heb ik eerder dezelfde ervaring met het callcenter.
Behalve Linkedin is ook Apple een organisatie met wie Tele 2 niet lekker gaat.
Ook al zit je zonder mail, als je een Apple PC hebt, mag je je eigen problemen oplossen. Bah. Mijn ouders heb ik aan Ziggo geholpen. Daar wordt je ook niet vrolijk van, kan ik je melden.
 
Trammelant
@franks: doe mij een lol en bel morgen ook eventjes met die vermaledijde helpdesk. Zo krijgen ze tenminste in de gaten dat het probleem serieus is, en wijder verbreid dan ze momenteel willen toegeven. Vraag meteen ook even of de technische (= 2e-lijns) helpdesk je WAN-ip wil verversen.

Hier draaien 3 systemen: Win2K-Pro, WinXP en Ubuntu. Zodra ik dat laatste noem, schiet de gemiddelde helpdesk-medewerker in de defensieve modus en wijt ogenblikkelijk alle mogelijke problemen aan het gebruik van die Linux-variant. (Moest ik me maar 'gewoon' tot Windows beperken, dan was er niets aan de hand... jaja!)

Ik heb geen ervaring met Ziggo, alleen met UPC/Chello (toen ik nog in Amsterdam woonde). Laatstgenoemde heeft me altijd correct en accuraat behandeld, al hoor ik geregeld ook afwijkende verhalen.

Zèlf zat ik te denken aan XS4All maar die firma blijkt inmiddels te zijn overgenomen door de grootgraaiers van KPN. Geen idee welke vorm van zelfstandigheid dat bedrijf onder die mantel nog heeft, en of ze óók niet langzamerhand zijn verworden tot een louter incasserende boevenbende.
 
Tele2 Webcare
Geachte Wahine

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

 
Charlie99
Ook ik heb problemen met Linkedin, maar dacht dat het een tijdelijk probleem zou zijn. Een rondje google deed me hier uitkomen, waaruit dus blijkt dat het een groter probleem is. Direct maar een email gestuurd naar webservice@tele2.nl. Daarop kreeg ik dit antwoord terug:


Het probleem betreffende Linkedin.com is bekend bij Tele2. Het betreft hier een storing met de website en niet één vanuit Tele2.

Voor verdere vragen wil ik u verwijzen naar onze klantenservice. Deze is tussen 08.00 en 22.00 uur te bereiken op 0900-2411602.



Daar heb je niets aan dus. Binnenkort maar eens een keertje bellen...
 
Trammelant
Inmiddels heb ik mijn toevlucht gezocht tot http://dprox.nl/. Door via die anonieme proxy naar Linke dIn te bladeren kan ik tenminste weer inloggen, al verloopt dat iets stroperiger dan normaal gesproken het geval is.

Over de oorzaak van de malheur ben ik nog steeds niets wijzer geworden. Tele2 legt het probleem bij LinkedIn maar beweert ondertussen dat er geen sprake is van IP-blocks.

Vanmorgen viel mijn oog op een verontrustend bericht van WebWereld, waardoor bij mij toch weer het vermoeden rijst dat er wel degelijk sprake kan zijn van blokkades:

http://is.gd/4WiBD
Gewijzigd door Trammelant op 16 november 2009, 15:55
 
The Mees
Zijn er meer mensen wara de tele2 homepage traag werkt?
 
franks
Ik kamp als Tele2 klant nog altijd met het Linke din probleem.
Als je daarover een vraag stelt aan het Webservice team krijg je deze reactie:

Het WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2 op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].

Met vriendelijke groet,

Niels Peper
WebServiceTele2
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Openen webpagina's traag of er volgt foutmelding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
"Handleiding" Poorten openen in TG789BVN Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 jan 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015