obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
geen sms ontvangen
gsm
Begin december ben ik mobiel met tele2 gaan bellen. Vanaf die datum kan ik van andere tele2 mobielbellers geen sms ontvangen. Van andere providers ontvang ik wel sms. Ik heb al diverse keren met de klantenservice gebeld, maar tot op heden zonder resultaat. Ik baal er gigantisch van, wat kan ik doen?
 
Tele2 Webcare
Geachte GSM,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
ricardo
Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteravond. Ik kan geen smsjes ontvangen van iemand die vodafone of tele2 heeft. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of wat het probleem ervan is?
 
bvz
Ik heb hetzelfde probleem. Van één persoon (die Vodafone als provider heeft) kan ik geen sms berichten ontvangen, dit is al vanaf juli vorig jaar. Sms-jes van andere personen, ook met Vodafone als provider, komen allemaal wel aan. Afgelopen week is het zoveelste berichtje niet aangekomen. Aan het telefoonnummer ligt het niet, want een antwoord via een bericht van mij komt ook niet aan. Ook staat het nummer niet geblokkeerd in mijn telefoon. Vanavond toch maar eens Tele2 gebeld. Volgens de medewerker van Tele2 ligt het probleem bij de provider van de verzender en kunnen zij hier niets aan doen. De andere persoon heeft Vodafone gebeld en ze kreeg te horen dat het aan mijn telefoontoestel moet liggen. Van het kastje naar de muur dus. Tijdens het googlen kwam ik op deze site terecht en zag dat er meer mensen met hetzelfde probleem zitten, dus hoop ik dat iemand hier de oplossing weet.
 
foija
ook mijn dochter kan ineens geen smsjes meer ontvangen, van mij niet, van haar vriend niet, van niemand.
Ik heb zelf ook tele2, mijn zoon heeft vodafone en de vriend heeft t-mobile.
Kaartje van mijn zoon in gsm gestopt, krijgt gewoon mail. Dus daar ligt het niet aan.
heb al gevraagd aan die digitale klantenservice of ze dan contact op willen nemen. Maar ja, vertel een puber maar eens dat ze daar op moet wachtenSad
 
manthalove
Sinds gisteren, 30 maart 2010, heb ik het probleem dus ook! Ik kan mijn vriendin wel smssen, maar zij mij niet! En dat terwijl we allebei Tele2 Mobiel hebben! Bij het verzenden krijgt zij wel de melding dat ze verzonden zijn, maar bij mij aankomen ho maar! Van andere providers krijg ik wel gewoon smsjes binnen, dus erg vaag allemaal! Met bellen verder geen enkel probleem, dus maar ff met Tele2 gebeld! Was wel een of andere storig, maar dat gold alleen voor KPN en Hi gebruikers! Ze waren r mee bezig zei die man en kon me niet zeggen of dat t probleem soms was? Werd me geadviseerd ff af te wachten en als t na 24 uur nog niet verholpen was, moest k maar opnieuw bellen? En dat naar n 0900-nummer! Heb nu al bijna n jaar ook al ander Tele2 producten en nog nooit problemen gehad, dus t gezeik rondom t smssen valt me toch tegen van ze! Als k dat geweten had, was k waarschijnlijk niet eens aan Tele2 mobiel gegaan! Of ze zouden t op correcte klantvriendelijke wijze op kunnen lossen, dan zou k t door de vingers durven zien!
 
foija
wij hebben de simkaart in diverse telefoons gestopt en daarna kon ze weer wel smsjes ontvangen, het is allemaal heel erg raar!
 
Tele2 Webcare
Beste manthalove,

Vervelend dat je geen smsen meer kan ontvangen. Graag wil ik achterhalen waar dit door komt. Zou je alsjeblieft het mobiele nummer waar problemen mee worden ondervonden naar mij toe kunnen sturen in een PB (Prive Bericht)

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Kuiken
Hallo helpdesk,

Hier hetzelfde probleem als bij Manthalove het geval is.
Mijn vriendin heeft Simyo en ik heb Tele2 mobiel maar ik kan haar sms'jes wel ontvangen alleen zij ontvangt die van mij niet Frown Dit is ook gistermiddag begonnen toen ik een sms naar haar verzond omstreeks 14:52:57 uur. Dit sms'je is evenals de vele sms'jes van gisteravond en vandaag nooit bij haar aangekomen....

Ik heb gebeld naar de Klantenservice van Tele2 en volgens hun is dit een storing die volgens de medewerkster vandaag maar ook pas gedurende de komende dagen opgelost kan gaan worden. Heb ik weinig aan want ben vanaf morgenavond weg en dan wordt sms communicatie wel heel lastig.
 
manthalove
Het probleem is binnen 24 uur opgelost! Alleen vraag ik me toch af wat r nou precies aan de hand geweest is! Vanmiddag had ik ineens 20 sms berichten in mijn telefoon staan van mn vriendin! Dit waren ALLE berichtjes die ze mij na t begin van t grote raadsel verstuurd had!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen sms ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
kann Dreambox het signal van tele2 ontvangen? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 11 jan 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Advertentie