obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Mobiel Internet Onbeperkt en toch afsloten
Trunks81
Hallo

Ik ben klant bij tele2 en maak sinds dat zij mobiel internet voor je telefoon aanbieden gebruik van deze dienst.
Ik had het pakket Mobiel internet ONBEPERKT afgesloten voor €10 per maand.
Aan deze dienst zit een zo gehete FUP Fair Users Policy aanvast. Hier in staat niet wat je maand limiet is voor deze dienst.
Ik ben dus afgesloten omdat ik deze maand rond de 57mb heb verbruikt. ik heb nu dus tot 1 Feb geen internet meer.
Ook is het moeilijk om je telefonisch te laten weten dat je afgesloten word. Volgens de tele2 medewerker die ik sprak hem niks bekend over wat je dan wel max aan data mag hebben.
Ook volgens deze man had hij heel de dag mensen aan de lijn die ook afgesloten waren.
Ook als je gaat kijken bij andere providers die geven wel netjes op wat je mag doen per maand.
Nu heb ik al van andere mensen gehoord dat het maand limiet rond de 20 mb ligt ! Maarja dit is niet echt onbeperkt.
Nu vind ik dat deze mij niet word geleverd waar voor ik betaal.
Ga denk ook juridische stappen onder nemen om bij tele2 weg te komen.
Als jullie advies hebben hoor ik her graag.
 
cornfed
Ik heb de fair use policy nagelezen en je hebt inderdaad een punt.
Hebben ze je nog een waarschuwing gegeven toen je over hun (20MB?) limiet heen ging?

Als het echt maar 20 Mb data is wat je maximaal mag gebruiken per maand, kan je niet spreken van een "onbeperkt" abonnement!
Toch wel misleidend.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Trunks81
Ik heb geen waarschuwing gehad toen ik over die 20 mb heen ging, Ook geen melding gehad van dat de snelheid omlaag is gegaan.
Beste man aan de telefoon vertelde me dat ze daar nog geen systeem voor hadden als dit gebeurde.
Dus moet je er zelf maar achter aan bellen hoe het zit.
Ik vind zoals zij hier mee adverteren erg misleidend.
 
cornfed
Slecht geregeld, inderdaad.
Ik zou een klachtbrief sturen naar Tele2 hierover.
Als klant heb je geen enkele kans gehad om je internet gedrag aan te passen toen je over de limiet heen ging.
Dat kan niet.

Via een rechtbijstandverzekering je verhaal halen is ook een optie.






Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Trunks81
Je hebt idd geen kans om iets te doen, En eigenlijk met onbeperkt verwacht ik wel meer als 20mb of die 60mb die ik nu gegenereed heb.
Ze moeten gewoon melden wat het limiet wel is. Want op deze manier had ik hier niet voor gekozen.
Ik wil eigenlijk niet alleen van het data pakket af maar gewoon van heel mijn abbo daar.
En ik ga kijken of ik via de rechtsbijstand van hun af kan komen.
 
cornfed
We wachten af hoe het afloopt.
in ieder geval succes met je reclamaties.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Geachte Trunks81,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

 
kobus1960
Geachte Trunks81,

Ga wel in op het verzoek van de ISP official, dit is nogmaals een echt verzoek!!
Gewijzigd door kobus1960 op 11 januari 2010, 17:51
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Trunks81
Hallo Kobus

Ik heb deze meneer/Mevrouw een mail terug gestuurd met de benodigde gegevens.
Zal afwachten wat eruit gaat komen
 
EdwinKlemann
Trunks81

Al wat gehoord van Tele2 ? Ik zit met hetzelfde probleem denk ik. Zelfde abonnement 10 Euro voor onbeperkt internet Sinds vorige week geen internet verbinding meer... Eerst dacht ik dat m'n telefoon de geest had gegeven. Ding ge-hard-reset alle instellingen opnieuw gemaakt ..... zelfde resultaat. Andere mobiel gepakt ... instellingen gemaakt idem.. Zaterdag maar eens tele2 klantenservice gebeld. Volgens de medewerker van klantenservice had ik ongeveer 35 mb verbruikt en zou ik mogelijk afgesloten kunnen zijn. AFGESLOTEN ?????????? Ik heb g.v.d. pas 2 weken m'n abonnement kunnen gebruiken (de week van 20 december 2009 m'n sim binnengekregen) Echt niet OK !!!!!! Zit ik ook nog en een gebied waar T fucking Mobile geen umts deking heeft dus onderweg snel even iets opzoeken is er niet echt bij. Ik had vooheen een versatel (Zakelijk) abonnement die werken tenminste met KPN maar die hebben weer geen onbeperkt internet bundel (kreeg rekeningen van ongeveer 135 euro voor mobiel internet ook niet zo OK) daarom maar overgestapt naar een consumenten abonnement met onbeperkt internet. FUP okee maar 20 MB is echt extreem laag als ls het echt waar is. Als het wel zo is dat er een fup van 20MB op zit voel ik me bij deze zwaar GENAAID. En vind ik dat Tele 2 dat MINIMAAL op hun web-site dienen te vermelden.

De medewerker van de klantenservice heeft mijn klacht/probleem doorgezet naar de 2e lijn.... Dus morgen maar weer eens bellen denk ik
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobiel Internet Onbeperkt en toch afsloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie