Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Pagina 1 van 2: 12
|
telefoon en internet
|
|
jolanda63koonings |
Geplaatst op 15 January 2010, 17:39
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 15 Jan 2010 |
Vandaag voor de zoveelste keer een storing. Nu kan ik weer niet bellen. Een paar keer per week heb ik een storing. Ik ben zo ontevreden over tele2. Ik wil elke keer opzeggen,maar dan krijg ik te horen dat mijn abonnement stilzwijgend is verlengd. Het lukt me gewoon niet om er vanaf te komen. Ik heb de ene storing na de andere en een hele hoge rekening van mijn mobiele telefoon,omdat ze je vreselijk lang aan de lijn houden. Word je elke keer doorverbonden en het einde van het liedje is dat het probleem nog niet is opgelost. Eerlijk gezegd kots ik van tele2 als ik het zo mag zeggen. En je betaald nog veel meer dan bij een andere provider. Maar ja,hoe kom je er vanaf? Gewijzigd door jolanda63koonings op 15 January 2010, 17:43 |
|
|
toetsie |
Geplaatst op 15 January 2010, 21:18
|
Activiteit » Netgear WNDR3800 Berichten: 130 Lid sinds: 11 Jun 2008 |
Na je minimale contract periode van een jaar of in sommige gevallen twee jaar heb je een opzegtermijn van een maand.
ex Tele2, nu Ziggo
|
|
|
leeg |
Geplaatst op 16 January 2010, 07:53
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
Quote jolanda63koonings schreef: Vandaag voor de zoveelste keer een storing. Nu kan ik weer niet bellen. Een paar keer per week heb ik een storing. Ik ben zo ontevreden over tele2. Ik wil elke keer opzeggen,maar dan krijg ik te horen dat mijn abonnement stilzwijgend is verlengd. Het lukt me gewoon niet om er vanaf te komen. Ik heb de ene storing na de andere en een hele hoge rekening van mijn mobiele telefoon,omdat ze je vreselijk lang aan de lijn houden. Word je elke keer doorverbonden en het einde van het liedje is dat het probleem nog niet is opgelost. Eerlijk gezegd kots ik van tele2 als ik het zo mag zeggen. En je betaald nog veel meer dan bij een andere provider. Maar ja,hoe kom je er vanaf? Een goede advocaat in handen nemen. Of gewoon blijven zeuren om elke maan de kosten terug te krijgen. En ik kan je wel vertellen. Bij andere providers is de klantenservice precies hetzelfte. En zeker bij Alice want daar noteren ze de dingen geen eens. Mvg Gewijzigd door leeg op 16 January 2010, 07:54 |
|
|
jolanda63koonings |
Geplaatst op 16 January 2010, 08:43
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 15 Jan 2010 |
Ja,dat dacht ik al. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 17 January 2010, 12:33
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Stilzwijgend een abonnement verlengen is wettelijk niet toegestaan meer. Als je contract is afgelopen en je gaat vrijwillig geen nieuw contract aan, mag je weg met één maand opzegtermijn. |
|
|
BMW318TI |
Geplaatst op 17 January 2010, 13:12
|
Activiteit Berichten: 70 Lid sinds: 13 Apr 2009 |
Bedoel je dat je om elk maand kan afzeggen? Dat zal mooi zijn, mijn contract loopt bijna af. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 17 January 2010, 13:21
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Ja, je kan na afloop contract op elk moment opzeggen. Alleen is er dan nog één maand opzegtermijn er aan vast. |
|
|
jolanda63koonings |
Geplaatst op 17 January 2010, 13:32
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 15 Jan 2010 |
Dat zou heel mooi zijn. Maar waarom zegt tele 2 dan steeds dat het contract net weer verlengd is en als ik er vanaf wil,dat ik dan een hele hoge boete moet betalen? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 17 January 2010, 14:35
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Welk abo heb je en wanneer is die begonnen? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 January 2010, 18:13
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Het is toch vaak zaak om de registratieformulieren én de ingangsdatum van contracten op papier te bewaren. Komt namelijk erg vaak voor dat e.e.a. ook door gebruikers al in het begin zoek gemaakt worden. Heb je geen poot om op te staan. Bij tele2 kan je in ieder geval nog op het gebruikersgedeelte je eigen registratieformulier inzien. Contracten, verzekeringen, enz enz, plan eens in het kwartaal eens een bezinningsmoment en kijk het na! Voor je het weet "hang" je weer een jaar, of zelf jaren vast. Zet reminders in je GSM bv., dat werkt ook wel. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon en internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Internet ineens te traag voor tv | Snelheid | : 2 | 09 Jan 2016 |
Savonds traag internet | Snelheid | : 8 | 04 Jan 2016 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Veel stiringen en traag internet Tele2 | Klacht over Tele2 | : 5 | 10 Sep 2015 |
Advertentie