Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 2 van 2: 12
|
Internet lag spikes
|
|
dobby |
Geplaatst op 14 February 2010, 10:30
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 12 Feb 2010 |
mijn lampjes gaan niet naar rood, tijdens lag spyke |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 February 2010, 12:27
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Zowel dobby als emiel kunnen het beste om een nieuwe router vragen aan Tele2. Bij emiel gaat de router spontaan rebooten en bij dobby valt het hele netwerk uit. |
|
|
leeg |
Geplaatst op 14 February 2010, 15:15
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
Quote cornfed schreef: Zowel dobby als emiel kunnen het beste om een nieuwe router vragen aan Tele2. Bij emiel gaat de router spontaan rebooten en bij dobby valt het hele netwerk uit. Mischien iets waar de webcare opdracht voor kan geven? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 February 2010, 19:15
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Oei, dat is de lange weg die wilt bewandelen. Sowieso kan je alleen op uitnodiging reageren. Bellen is sneller..., nou ja, soms dan.... |
|
|
leeg |
Geplaatst op 15 February 2010, 12:23
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
weer een pingtest. Hopelijk zijn de ouders nu ook overtuigt. Met een d Gewijzigd door leeg op 15 February 2010, 12:50 |
|
|
dobby |
Geplaatst op 18 February 2010, 11:29
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 12 Feb 2010 |
Net Tele2 gebeld, over het lag spike probleem. Aangegeven dat ik alles zelf al geprobeerd had, van wireless, tot bekabeld, tot andere pc, etc. Lag spikes blijven bestaan. Ook aangegeven dat het zo'n 10 x op een avond voorkomt en dat ik het voornamelijk merk tijdens het spelen van World of Warcraft, ook aangegevn dat ik dan op moment van lag spike gigantische hoge ping zie op een communicatie server die ik gebruik (via verntrilo), en dat het dus niet aan Worlf of warcraft ligt. Medewerker gaf aan, dat er op dit moment gewoon een ms was van 30. Ik zei, ja dat klopt, ik had je ook aangegeven dat het ongeveer 30 seconden is op willekeurige momenten. Hij adviseerde me terug te bellen, op het moment dat het probleem optreedt, zodat ze dan ter plekke kunnen gaan kijken Ik gaf aan dat dat lastig is, want op momenten dat het optreedt duurt het ongeveer 30 seconden en dat ik niet binnen 30 seconden een Tele2 medewerker aan de lijn heb. Toch was dat zijn advies waar ik het op dit moment mee moest doen. Kortom...niks wijzer geworden! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet lag spikes', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Internet ineens te traag voor tv | Snelheid | : 2 | 09 Jan 2016 |
Savonds traag internet | Snelheid | : 8 | 04 Jan 2016 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Veel stiringen en traag internet Tele2 | Klacht over Tele2 | : 5 | 10 Sep 2015 |
Advertentie