Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
cornfed
Als eenmaal aan de nieuwe snelheid gewend bent, wil je nooit meer iets tragers.
Het is net een drug...Grin
Gewijzigd door cornfed op 03 May 2010, 18:10

kobus1960
Nou idd, dus ik bekijk het gewoon even, misschien starten met 50/50, voor ik verziekt ben.
Zou deze snelheid (Fiber60), ook niet graag kwijt zijn, zit toch 80 % van de tijd rond de 50.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

McBeukie
Waaaah dat wil ik ook maar hier in Gorinchem zijn ze volgens mij totaal niet actief met glasvezel..

Balen...
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie

cornfed
Ben al lang op zoek naar een actuele planningslijst voor glasvezel of FttC (VDSL2).
Ik kan alleen maar lijsten vinden waar het al gerealiseerd is..Frown Maar daar woon ik dus niet...
Gewijzigd door cornfed op 03 May 2010, 18:22

kobus1960
Tis nog niet zover hoor, voor het huis langs, dan tot in de meterkast.
Dan is het afwachten tot de provider contact opneemt.
Maar tot die tijd heb ik altijd nog

802569279

bij dit bedrijf. Grin
Voorts weer iets onwaarschijnlijks na de storing van vandaag in regio Rotterdam.
Nummerherkennig werkt weer, na vijf maanden pas!! Netjes toch??
Is helaas voor Tele2 al opgezegd dus over 12 dagen weg met telefonie.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

McBeukie
@cornfed,

Zou hier nou niemand lid zijn op het forum die in de glasvezelhandel zit en wel aan die lijsten kan komen, als ze al bestaan natuurlijk..
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie

McBeukie
@kobus1960,

Ze zijn natuurlijk speciaal voor jou daar ergens in Rotterdam bezig geweest om je nummer herkenning in orde te krijgen hahaha. Nou dat is ze gelukt haha maar ik zat zonder telefoon..Grin
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie

cornfed

McBeukie schreef:
@cornfed,

Zou hier nou niemand lid zijn op het forum die in de glasvezelhandel zit en wel aan die lijsten kan komen, als ze al bestaan natuurlijk..

Och, pas als ik val in de vers gegraven geul voor het huis, dan pas kom ik te weten of bij ons iets loos is....Shock

McBeukie
Haha zou een mooi zijn , maar kan ook altijd nog voor een nieuw riooltje zijn toch, daar kun je beter niet in vallen...
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie

McBeukie
803959909

Jaja vandaag weer goed...Smile
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 Aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 24 Feb 2016
mailmap op eigen harddisk Algemeen : 5 24 Jan 2016
Eigen router achter Tele2 modem/router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 16 16 Jan 2014
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 Nov 2013
Advertentie