obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
mailmap op eigen harddisk
jokoassen
Wie weet hoe ik mail van webmail tele2 kan exporteren naar de eigen harde schijf om het ruimtebeslag bij tele2 te minimaliseren. Aanmaken van eigen (sub)mappen reduceert het ruimtebeslag bij tele2 niet.
 
abmg
Wat is er tegen een mailprogramma te installeren, de mail op te halen en op te slaan en vervolgens te wissen op de webmail server?

Als je geen Office Outlook hebt, kun je dit ook met Windows Essentials Mail doen. Gratis, werkt ook in Windows 10.
 
jokoassen
Daar is niets op tegen. Integendeel, zo doe ik het nu ook.
Maar het is geen antwoord op mijn vraag. Het gaat mij om welke mogelijkheden tele2 biedt.
 
cornfed
Als je via pop je mail afhaalt en tegelijk wist, hoe kan je dan daar een ruimteprobleem hebben?

Verder bestaan geen magic trics met webmail.
Je hebt wat je hebt. Niet meer en niet minder.
Als je geen genoeg hebt aan de capaciteit van Tele2 mail, moet je gebruik maken van mail providers die meer capaciteit aanbieden zoals gmail, outlook en yahoo bijvoorbeeld.

Bedenk. Tele2 is een internet provider. Geen mail provider.
Het is maar een extra service naar de klanten toe om de facturen en reclames te deponeren.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jokoassen
Helder. Dank!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mailmap op eigen harddisk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
Eigen router achter Tele2 modem/router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 16 16 jan 2014
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) Algemeen : 12 28 mrt 2013
Advertentie