Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
mailmap op eigen harddisk
|
|
jokoassen |
Geplaatst op 24 January 2016, 08:58
|
Activiteit » Assen » TV,Internet & Bellen Berichten: 3 Lid sinds: 24 Jan 2016 |
Wie weet hoe ik mail van webmail tele2 kan exporteren naar de eigen harde schijf om het ruimtebeslag bij tele2 te minimaliseren. Aanmaken van eigen (sub)mappen reduceert het ruimtebeslag bij tele2 niet. |
|
|
abmg |
Geplaatst op 24 January 2016, 10:40
|
Activiteit » Internet » Eigen modem Berichten: 75 Lid sinds: 30 Sep 2014 |
Wat is er tegen een mailprogramma te installeren, de mail op te halen en op te slaan en vervolgens te wissen op de webmail server? Als je geen Office Outlook hebt, kun je dit ook met Windows Essentials Mail doen. Gratis, werkt ook in Windows 10. |
|
|
jokoassen |
Geplaatst op 24 January 2016, 11:32
|
Daar is niets op tegen. Integendeel, zo doe ik het nu ook. Maar het is geen antwoord op mijn vraag. Het gaat mij om welke mogelijkheden tele2 biedt. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 24 January 2016, 15:01
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Als je via pop je mail afhaalt en tegelijk wist, hoe kan je dan daar een ruimteprobleem hebben? Verder bestaan geen magic trics met webmail. Je hebt wat je hebt. Niet meer en niet minder. Als je geen genoeg hebt aan de capaciteit van Tele2 mail, moet je gebruik maken van mail providers die meer capaciteit aanbieden zoals gmail, outlook en yahoo bijvoorbeeld. Bedenk. Tele2 is een internet provider. Geen mail provider. Het is maar een extra service naar de klanten toe om de facturen en reclames te deponeren. |
|
|
jokoassen |
Geplaatst op 24 January 2016, 16:29
|
Helder. Dank! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mailmap op eigen harddisk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tele2 met eigen modem en eigen router | Algemeen | : 2 | 08 Aug 2016 |
Tele2 adsl en eigen modem | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 8 | 24 Feb 2016 |
Eigen router achter Tele2 modem/router | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 16 | 16 Jan 2014 |
Eigen DVD recorder aansluiten | Storing | : 4 | 14 Nov 2013 |
geen verbinding met ftp.members.tele2.nl (server voor eigen homepage) | Algemeen | : 12 | 28 Mar 2013 |
Advertentie