Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
McBeukie
Wat mij eigenlijk opvalt is dat bij de meeste hier op het forum de ping vrij hoog is. Waar ligt dat aan?Op mijn werk met kpn adsl is de ping maar 9ms , Thuis was het ronde de 70 en nu inneens 40.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie

kobus1960
Ik zit altijd tussen de 5 en 15 qua ping, zoals nu met een usenet download die op 5 Mb bezig is.
Dus ook daar gaat het allemaal net wat harder.

814331680
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...

baatje30
Ping hier is al jaren rond de 40. Heel af en toe ook rond de 70 maar dat lijkt dan meer aan de server bij speedtest te liggen.

Kobus: jij hebt toch fiber met een ander modem? Misschien dat daarom jouw ping "afwijkt" van de 20mb lijnen?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....

kobus1960
Klopt, dat comtrend modem zal ook de oorzaak zijn icm met fiber.

baatje30
Dan is er toch nog iets goed toch aan dit modem? Heb wel eens gelezen dat je niet geheel tevreden bent over sommige dingen....

kobus1960
Klopt ook, dat was de nummerherkenning op telefonie, die werkt nu wel, ik heb echter alleen nog
Vodafone sim-only telefonie, dat duurde me te lang. 4,5 maand totaal.
Portforwarding op 80 werkt ook op dit modem niet.
Verder is de interface praktisch gelijk aan de Davolink, je kan er dus weinig mee, ik heb er zelf een
Cisco Systems/Linksys WRT54G achter hangen, die doet alles, ook wireless.

baatje30
Sim only? Daar moest je dus een abo voor afsluiten. Vervelend allemaal.

Het is gekke is dat ik 5 jaar geleden een van de proefkonijnen van Versatel Voetbal was en ik geen enkel probleem met verbinding of iets heb gehad toen. Wanneer Tele2 nu iets nieuws begint staat het forum vol....

kobus1960
Klopt ook, wij hebben 2 abbo's lopen bij Vodafone á € 8,95 per stuk, met 225 belminuten en 25 SMS
Hebben we ruim zat aan, en altijd bereikbaar, zonder gedoe. Dus kale Fiber hier en geen vast telefoon meer.
Telkens nieuwe GSM's hechten wij geen waarde aan. Grin

baatje30
Een telefoon moet bellen en smssen.....meer niet hoor! Groot gelijk.

Goed weekend!

sterremuur19
825743351

Tele2, mijn snelheid, om te huilen, en ik betaal voor 4. Al een half jaar brieven dat het beter gaat worden. Misschien ooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 Aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 24 Feb 2016
mailmap op eigen harddisk Algemeen : 5 24 Jan 2016
Eigen router achter Tele2 modem/router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 16 16 Jan 2014
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 Nov 2013
Advertentie