obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
overgaan van versatel familie naar tele 2 20mb +tel
jhvnbrg
op 14-12-2006 gebeld met helpdesk omdat ik wilde overgaan naar 20 mb + tel in het gesprek speciaal aangegeven dat ik niet te lang/dus niet langer als bv 1 dag zonder internet wilde zitten
de helpdesk vertelde mij dat ik op 2-1-2007 over kon gaan
en ja hoor 2 januari om 00.30 hield mijn verbinding via versatel familie op maar er was nog geen modem in huis dus bellen met de helpdesk daar werd mij doodleuk verteld dat het modem zeker niet voor 22/1 zou komen ik heb gevraagd mijn oude verbinding weer te herstellen maar dat kon niet dus maar wachten op 17 januari had ik het wel gehad dus maar weer eens bellen nou het werd wel febr voor dat het modem kwam ik heb toen het kontrakt laten ontbinden wat overigens zonder problemen lukte ze vroegen nog wel of ik toch niet wilde blijven en boden 2 maanden gratis aan ik zei dat ik niks aan gratis had als je geen modem en dus geen internet had dus einde gesprek en einde kontrakt
ik heb gelijk een andere provider gebeld en een abbonement afgesloten/ wel ff onder voorbehoud ze zouden binnen 10 dagen leveren
en ja hoor de volgende dag kwam er al een pakje
tot mijn grote verbazing was het het modem van tele 2 wat dus niet eerder zou komen als medio febr
dus ik weer bellen met tele 2 hoe dit nu kon en of als ik het aansloot het dan ook zou werken
mij werd bevestigd dat het zou werken ik heb toen met ze afgesproken dat als het werkte en ze zouden zich houden aan de 2 maanden gratis ik dan wel lid wilde blijven
en dat kon dus allemaal en het werkt allemaal als een zonnetje
maar op mijn tele 2 staat nog steeds dat mijn verbinding niet opgeleverd is rara
 
Wout
Wel vreemd dat je zo makkelijk weer aangesloten kunt worden.

Als tele2 je verbinding vrijgeeft, omdat je een andere provider hebt gevonden dan moet die andere provider eerst de lijn weer vrij geven. Het 'bezit' van je telefoonaansluiting door een ISP zal niet makkelijk opgegeven worden als er nog lopende contracten zijn.

Mocht iets dergelijks aan de hand zijn beroep je dan op je respijt periode.

Wees dus niet verbaast als opeens je verbinding wegvalt.
 
Zonder Modem
Gelukkig heb ik julllie weer gevonden/

Ik zit met hetzelfde probleem .Maar is nog niet opgelost Had eerst Family en nu dus geen modem omdat mijn ADSL super al is opgeleverd.
Dat je die tekort komt kan ik wel begrijpen maar waarom sluit ze me dan niet later aan. Verder de reclame op Tv gaat gewoon door En dat voor een half produkt.
Maar gelukkig heb ik nog een kpn telefoonlijn Kan dus wel met mijn 56K inbellen.
Al kost me dat extra geld
Dat doe ik wel met surfmax want ik ga ze ook nog niet wat extra bij tele 2 laten verdienen.


Er is altijd wat met dit bedrijf .
Gewijzigd door Zonder Modem op 12 februari 2007, 00:16
 
peter
In december hebben wij ons ook aangemeld voor 20 mb + tel
Het enige wat gelukt is is het afsluiten van KPN op 9 januari.
Daarna 2 weken wachten op het modem dat het tot de dag van vandaag niet doet.
Volgens de helpdesk is er een case van gemaakt. Maar wat case aan het doen is weet niemand.
Wij hebben sinds 9 januari geen internet meer.

 
t2day

Quote

peter schreef:
In december hebben wij ons ook aangemeld voor 20 mb + tel
Het enige wat gelukt is is het afsluiten van KPN op 9 januari.
Daarna 2 weken wachten op het modem dat het tot de dag van vandaag niet doet.
Volgens de helpdesk is er een case van gemaakt. Maar wat case aan het doen is weet niemand.
Wij hebben sinds 9 januari geen internet meer.



Daar ben je dan lekker mee, maar ik ken Case niet en kan je dus ook niet verder helpen Sad
Of wilde je dat niet?
Wat is eigenlijk je vraag of kwam je dit alleen mededelen, wat overigens ook geen probleem is hoor Wink
 
Zonder Modem
Ik heb mijn modem eindelijk ontvangen .
Het ging erg makkelijk.Alleen ik hoor nog niet hoe ze mij gaan terug betalen .

 
Bill

Quote

Zonder Modem schreef:
Ik heb mijn modem eindelijk ontvangen .
Het ging erg makkelijk.Alleen ik hoor nog niet hoe ze mij gaan terug betalen .



Tijd voor een naamsverandering dan!
Suggestie:
Met Modem
Crediteur

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
t2day
Jeetje hey, duurde een hele poos voor dat ik de laatste postings begreep, maar nu is dan ook bij mij het kwartje gevallen Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overgaan van versatel familie naar tele 2 20mb +tel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Van Amino A532 naar Amino A550 Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 16 mei 2016
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid : 2 17 aug 2014
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
Advertentie