obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Tele2 Amino a532 aansluiting op laptop
komancero
Ik heb een Hd Recorder van tele2
Ik wil van de hd recorder naar de laptop verbinding kunnen maken om de opgeslagen dingen van de hd recorder over te nemen op de laptop.
Het gaat mij voor namelijk om het beeld over te zetten en de films die op de hd recorder zijn opgeslagen
omdat naar de laptop te kunnen kopieren zodat ik meer geheugen over hou op de hd recorder.

Wie kan mij advies geven alvast bedankt.
Gewijzigd door komancero op 02 maart 2010, 20:47
 
cornfed
Kopiƫren vanaf de harde schijf is niet mogelijk.
Ook kan je geen laptop aansluiten aan de decoder.

Opnames mogen de decoder niet verlaten in digitale kwaliteit.
Je kan alleen via SCART en dus analoog een kopie maken op een HD recorder en dergelijke.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
komancero
bedankt voor je reactie.
Ik was er al bang voor ik ben al zoveel winkels afgeweest waar ze ook niks van zo een kabel af wisten.
nogmaals bedankt. cornfed
Gewijzigd door komancero op 02 maart 2010, 23:27
 
cornfed
Geen dank. Wij helpen graag.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Amino a532 aansluiting op laptop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie