obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig?
Carelse
Hoi ik ben mijn oude simkaart kwijt ik wil graag een nieuw toestel bestellen via internet en een simkaart van tele2. Weer prepaid alleen welke gegevens zijn er nodig voor het nummerbehoud? Mijn oude kaart heb ik zover ik me goed kan herinneren wel ooit aangemeld via het internet. Dit is wel al een tijd geleden. Gebruikte de kaart al meer dan 7 jaren als ik het goed heb. Moet ik de klantenservice van tele2 bellen https://klantenservicecontact.nl/tele...mer-tele2/ ? Of weet iemand hier op dit forum hoe dit in zijn werk gaat. Het is voor mij heel erg belangrijk dat ik mijn oude telefoonnummer kan blijven gebruiken. Een nieuw telefoonnummer is voor mij géén optie!
 
Bill
Is het niet voldoende om je bestaande nummer door te geven bij de optie nummerbehoud? Tele2 neemt dan contact op met je oude aanbieder om het nummer over te nemen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017
Advertentie