obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Home Cinema Set aansluiten
mir_weit
Hoe sluit ik mijn home sinnema set aan op de Tele2 decoder? Voordat ik Tele2 had, had ik een hdmi kabel tussen mijn tv & sinnemaset. Maar er zit geen extra hdmi aansluiting in de decoder...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Gewijzigd door cornfed op 14 maart 2010, 22:27
 
gbverhoeven
De mooiste oplossing is uiteraard om gebruik te maken van je optische aansluiting (spdif) Dit moet je Home CHINEmaset wel ondersteunen uiteraard! Optische kabels zijn algemeen verkrijgbaar voor een paar euro.

Gerben
 
mir_weit
Geweldig! Dank je wel voor de hulp Smile Ik ga van de week opzoek naar zo'n optische kabel.
 
cornfed
Die optisch kabel staat vaak aangegeven als Toslink kabel.
http://en.wikipedia.org/wiki/TOSLINK
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
mistermood
Ken jou cinema set niet.
Maar ik ga van me tele2 decoder met de hdmi naar me cinema set. Op me set zit een hdmi uitgang en die gaat naar me tv.
Oftewel beeld en geluid loopt via me cinema set.
Daarnaast heb ik de scart ook aangesloten, die gaat naar me hdd/dvd-speler , om eventueel op te nemen. Daarnaast scaled die recoder ook het beeld up. Van de hdd/dvd recoder gaat deze vervolgens ook weer naar me cinema set en vervolgens weer naar de tv.
Je moet wat met al dat aparatuur tegenwoordig Smile
 
mir_weit

Quote

mistermood schreef:
Ken jou cinema set niet.
Maar ik ga van me tele2 decoder met de hdmi naar me cinema set. Op me set zit een hdmi uitgang en die gaat naar me tv.
Oftewel beeld en geluid loopt via me cinema set.
Daarnaast heb ik de scart ook aangesloten, die gaat naar me hdd/dvd-speler , om eventueel op te nemen. Daarnaast scaled die recoder ook het beeld up. Van de hdd/dvd recoder gaat deze vervolgens ook weer naar me cinema set en vervolgens weer naar de tv.
Je moet wat met al dat aparatuur tegenwoordig Smile


Ik heb een Panasonic sa-pt70. Hij heeft maar 1 hdmi uitgang, die heb ik aangesloten achter in mijn tv. Ik heb ook de hdmi uitgang van de decoder aangesloten op de tv. Als ik zo'n optische kabel heb, kan ik die wel aansluiten op de decoder, maar kan het dan ook op mijn cinema set? Ik zie namelijk nergens een aansluiting behalve AUX-TV (wit en rood) en ANT.
 
McBeukie
heb je wel een coaxiaal aansluiting op je cinema ( zeg maar 1 zo een tulp vrouwtje kleur geel ) dan kun je een omvormer van spdif naar coax kopen is ong 18 euro je hebt ze ook voor spdif naar analoog maar die zitten rond de 300 euro . Ik heb ze gezien op kabeltje.com of anders even gole gebruiken.
succes.
Gewijzigd door McBeukie op 20 maart 2010, 19:07
 
mir_weit
Nee ook geen coaxiaal aansluiting kleur geel. Wel een scart aansluiting, weet niet of ik daar iets mee kan?
Het zou raar zijn als ik mijn cinema set niet kan aansluiten, heb dat ding pas 3 maanden geleden gekocht! Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Home Cinema Set aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
NAS aansluiten op modem/router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 mei 2014
Problemen met aansluiten van internet Storing : 17 19 dec 2013
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Advertentie