Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
Kan geen LAN-verbinding maken met Windows7
|
|
astridvh |
Geplaatst op 07 August 2010, 19:26
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
Sinds is kort er hier in huis een nieuwe laptop met als besturingssysteem Windows7. Deze laptop kan zowel via LAN-verbinding als draadloos verbinding maken met internet. Draadloos is geen probleem maar het lukt mij niet om via LAN-verbinding ook toegang tot internet te krijgen. Configuratie voor internet staat op automatisch IP-adres en DNS-servers toewijzen, maar kan geen verbinding krijgen. De probleemoplosser van Windows7 geeft aan dat er een probleem is met de IP configuratie. Maar ik krijg dat niet goed ingesteld op handmatige wijze. Voor verdere info. Er zijn hier in totaal 2 computers aangesloten op de modem. De laptop en mijn computer. Op mijn computer die ook via LAN-verbinging werkt en Windows7 heeft kon ik wel probleemloos internet op instellen. Wat zit er nu dus fout bij de laptop? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 08 August 2010, 00:10
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Gebruik je LAN 3 of 4 van de router? En staat de Netwerk adapter ook aan in Windows? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen LAN-verbinding maken met Windows7', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Advertentie