obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Tele 2 Update
Mehmet
Weet iemand toevallig wanneer het update wordt uitgevoerd?
 
cornfed
Update van het modem of de update van de decoder?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
CoolJa Mehmet, dat is de hamvraag, die je daar stelt! Kijk bij TV DIENSTEN en dan MededelingenTele2 WebCare !Misschien eind van dit jaar, als je je daar op instelt, zal het je niet tegevallen als het eerder komt !
Gewijzigd door wallia op 09 augustus 2010, 13:33
 
cornfed
Van Mehmet heb ik begrepen dat hij over het modem update heeft.

Die komt deze week eraan. Als goed is.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
f4lco
Ja inderdaad die komt deze week eraan. Dat is beloofd en dus hebben we allemaal zowiezo zondag ochtend werkend internet.
Hehe na 6 maanden wachten, hehe.
Normaal msnen, dat word nog wat.
Ik moet er weer helemaal aan wennen dat ik dan langer als 6 minuten kan msnen zonder dat hij wegvalt!
Je modem word automatisch geupdate of je kunt het handmatig doen door je modem te resetten, las ik.
 
Mehmet
Hoi,

Is het update al geweest?
 
Mehmet
dus het update is al geweest???

Ik dacht dat het deze week zou komen!!!
 
Remcokappers
al 2 of 10x gedaan geen effect nog steeds onstabiele verbinding en met games zo als COD of battlefield is het dan niet te spelen ivm disconects

helpdesk die ik gisteren gebeld heb wist van niks en als er al antwoord kwam zou dat 5 dagen kosten
 
kobus1960
We horen van elle kanten (behalve bevestiging van Tele2) dat er deze week een
update GEFASEERD wordt uitgerold. Dus het is nu woensdag, het zou tot Zaterdag-
morgen plaats kunnen vinden. Ros af en toe de stekker eruit en er weer in en let
even of ie gaat updaten (opstarten duurt veel langer).
Is dat komend weekend nog niet klaar, over de zeik bij de helpdesk.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Mehmet
heee

Dus het update is nog niet uitgekomen!!! ik heb dreambox 800 gaat via internetkabel die gaat laatste dagen beeld vast zitten ik kom er niet uit of het internet ligt of aan anders!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele 2 Update', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) Snelheid : 2 17 aug 2014
Na update Call of Dute BO II UPnP weg Algemeen : 2 18 apr 2013
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt Helpdesk : 10 19 okt 2012
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? Klacht over Tele2 : 10 11 apr 2012
Advertentie