Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
belachelijk traag internet
|
|
olga |
Geplaatst op 29 August 2010, 23:32
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 29 Aug 2010 |
Hoi allemaal! IK ben heel dom als het om dit soort dingen gaat, maar het zit zo: ik heb al meer dan een jaar internet en telefoon van tele2 en dat ging altijd prima. Maar sinds een week heb ik echt belachelijk traag internet! Ik heb een abonnement voor 20 mb, maar heb net een test gedaan en blijkt dat ik maar 7 mb heb op dit moment. ik heb geen idee wat er mis kan zijn en wat ik moet doen..ik had tele2 gemaild maar ze zeggen niet te weten waar het probleem door onstaat. kan iemand me op weg helpen? thanx |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 29 August 2010, 23:35
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ik plaats dit topic even in de catagorie storingen. Verder hoop ik dat Tele2 Webcare meeleest en je uitnodigd tot het melden van deze storing per mail, dat werkt het snelst. Dat gebeurd in dat geval door Danielle van Tele2 Webcare. Dit is een veelvuldig voorkomend geval de laatste weken. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'belachelijk traag internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Internet ineens te traag voor tv | Snelheid | : 2 | 09 Jan 2016 |
Savonds traag internet | Snelheid | : 8 | 04 Jan 2016 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Veel stiringen en traag internet Tele2 | Klacht over Tele2 | : 5 | 10 Sep 2015 |
Advertentie