obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klachtafhandeling Tele2 waardeloos
Sten
Sinds juli van dit jaar hapert mijn beeld en valt het geluid weg bij digitale televisie. Hier heb ik vervolgens melding van gemaakt half juli. Als oplossing werd mij aangeraden om een nieuw abonnement af te sluiten omdat ik dan de nieuwste decoder tot mijn beschikking zou krijgen: "Daarmee zijn uw problemen dan opgelost". Mooi niet dus. De problemen zijn juist verergerd. Ook dit heb ik telefonisch doorgegeven eind juli. Volgens de Klantenservice zou het probleem nu verholpen worden door een software-update in augustus. Situatie augustus: geen veranderingen opgetreden! Inmiddels heb ik ook al een brief gestuurd waarin ik vraag om een financiele compensatie. Op deze brief is NOOIT een antwoord gekomen... Moedeloos bel ik op 14 september jl. weer op. Ik geef hier de hele voorgeschiedenis door en mij wordt meegedeeld dat ik binnen 5 werkdagen een antwoord krijg. Je raadt het al... weer geen reactie. Vandaag (22-9) maar weer zelf gebeld. Ik krijg doodleuk te horen dat ik op 14 oktober zal worden teruggebeld! Dan ben ik inmiddels al 3 maanden aan het lijntje gehouden en telkens met een kluitje het riet in gestuurd. Te belachelijk eigenlijk, het beeld is echt abominabel. Oh ja, de oplossing zou volgens deze medewerker kunnen zijn dat het contract wordt ontbonden. Nou, daar schiet ik veel mee op. Grrrrr. Het is in mijn ogen te gek voor woorden dat er zoveel tijd overheen moet gaan. Tele2 zou zich moeten schamen om een dergelijk product aan te bieden. Weer zo'n mooi gezegde: Ik sta met m'n rug tegen de muur. Als ik vraag aan de Klantenservice wie hiervoor verantwoordelijk is, wordt er weer overheen gepraat. Ik snap ook wel dat het voor callcentermedewerkers lastig is om tot een oplossing te komen. Maar als zij niks kunnen, wie doet er bij Tele2 dan wel iets? Als ik bijv. de gemeente bel, krijg ik ook de verantwoordelijke ambtenaar aan de lijn (in ieder geval na verloop van tijd). Nu blijft het onbekend en krijg ik geen fatsoenlijke uitleg... Wel kreeg ik de url van dit forum... hopelijk levert het wat op.
Gewijzigd door Sten op 22 september 2010, 21:17
 
kobus1960
Verbazingwekkend om te horen dat men zo lang akkoord gaat met een inferieur product. Je betaald voor iets, als je dat niet krijgt, in dit geval diensten van Tele2 zeg je toch op.
v.w.b. Updates en andere aanpassingen verzamelen hier de uitspraken van Tele2; Mededelingen Tele2 Webcare (klikken op vetgedrukte tekst.)
Verwacht van de interne communicatie binnen Tele2 niet te veel, het is net wie je treft.
Dat is algemeen bekend, al zijn er ook zat goede ervaringen.
Gewijzigd door kobus1960 op 22 september 2010, 22:57
 
Giellie
met het laatst eens, T2 TD heeft mij altijd goed geholpen of meegedacht, tot Mei dit jaar nogwel maar door het Hoofdkantoot in Groningen...we kunnen niets meer voor u doen...Grr
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klachtafhandeling Tele2 waardeloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
klachtafhandeling Algemeen : 3 02 aug 2019
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie