Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Geen aansluiting
|
|
diannescheepers |
Geplaatst op 23 October 2010, 12:44
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 23 Oct 2010 |
Geachte lezer, Ik heb sinds juni dit jaar Tele2 alles in 1 en heb sindsdien dagelijks tussen 18.45 en 19.15 uur geen aansluiting. Dat wil zeggen dat ik in die tijd niet kan mailen, internetten en televisie kijken. Ik heb hierover al 2 brieven gestuurd naar de klachtenservice van Tele 2, één op 16 augustus en één op 3 oktober. Ik heb op beide brieven geen reactie gehad. In die laatste brief heb ik gezegd dat als het aan het einde van deze maand niet opgelost is, ik me genoodzaakt zie de betalingen aan Tele2 te storneren. Tot nu toe hebben ze het probleem nog niet opgelost. Denkt u dat er wel iets gebeurd als ik de betalingen terug haal? Ik hoor graag een reactie van u. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 23 October 2010, 15:31
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Inderdaad, storneren of machtiging intrekken werkt alleen averechts. Je hebt wel internet en tv op alle andere tijden. Daar moet je wel voor betalen. Ik vind het vreemd dat je op dat specifieke tijdstip geen internet hebt. Wat doen de lampjes van de router tijdens dat tijdstip/uitval? En kan je de router (192.168.1.1) pingen van een pc tijdens de uitval? En hoe ziet je netwerk er uit thuis? |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 25 October 2010, 13:43
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste diannescheepers, Vervelend om te lezen dat je op bepaalde tijdstippen geen gebruik kunt maken van je dienst. Ik wil dit voor je uitzoeken. Zou je je postcode, huisnummer en/of klantnummer in een privebericht naar mij willen sturen o.v.v. diannescheepers? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 26 October 2010, 15:11
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste diannescheepers, Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit voor je oppakken en kom hier z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 30 November 2010, 16:02
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste diannescheepers, Ik had begrepen dat nadat de monteur de bekabeling had ingekort alles weer naar behoren werkt. Laat mij weten wanneer dezelfde problemen zich weer voordoen. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen aansluiting', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Handleiding voor aansluiting van NAS en een IP-cam aan VI-3223u. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 04 Aug 2015 |
Geen internet op Vista laptop | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 11 Feb 2015 |
Advertentie