Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
De dooie mus van TELE 2
|
|
flyingcow |
Geplaatst op 14 December 2010, 15:32
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 14 Dec 2010 |
Het begon zo mooi: een mooie aanbieding per post gekregen voor vaste klanten: Mobiel abonnement voor 5 euro p.m. (2 jaar lang) plus internetbundel van 1 euro en een gratis Samsung Galaxy Apollo. Totaal dus 6 euro p.m. En dat 2 jaar lang....da's een mooie aanbieding! Gelijk geregeld: Mobiel telefoon abonnement telefonisch met Tele 2 afgesloten. Alle gegevens doorgenomen: simkaart nummer, bankrek.nr paspoortnummer....etc. Per 17 dec zou mijn oude simkaart niet meer werken, dus: " maak uw prepaid belminuten voor die tijd op" , aldus de klantenservice medewerker. 1e week verstrijkt: Geen telefoon, geen bericht, geen info. 2e week verstrijkt: Geen telefoon, geen bericht, geen info. Gebeld met klantenservice. Na veel gedoe en controles blijkt er helemaal geen bestelling in het systeem te staan. Doorverbonden met jan en alleman, meer dan 1 uur aan de lijn geweest om het een en ander uit te zoeken. Uiteindelijk weer iemand anders aan de lijn. Een rustige en zware stem (die van mijn zaak erg weinig begreep, overigens) Deze vriendelijke, doch laconieke medewerker van de klantenservice van Tele 2, bood mij vervolgens de volgende oplossing: alsnog de bestelling voor mij in orde maken. Maar dan wel voor 8.50 p.m (alleen het 1e jaar), i.p.v. de beloofde 6 euro (voor 2 jaar)....tja....dat was serieus de treurige oplossing van Tele 2. Teleurgesteld, zonder belminuten meer, die had ik tenslotte opgemaakt op advies van de klantenservice, legde ik de hoorn er op. Met lege handen. Tele 2 BEDANKT voor die dooie mus!!!!! En de kosten die ik heb gemaakt...maar nog erger; de opgebouwde frustratie gedurende zo een gesprek. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 December 2010, 15:35
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Hoe heb je dan die telefoon besteld? Per internet of telefoon? Heb je geen mail gekregen met de bevestiging van je gegevens? Wel een erg goede aanbieding. Ik krijg nooit zulke aanbiedingen.. |
|
|
flyingcow |
Geplaatst op 14 December 2010, 16:02
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 14 Dec 2010 |
Per telefoon besteld. Verder geen enkele communicatie (mail of brief) gekregen. Ik voelde alweer nattigheid, vandaar dat ik maar ging bellen naar de klantenservice. Daar was helemaal geen bestelling bekend. Maar ik heb wel degelijk al mijn gegevens aan de dame doorgegeven: paspoortnummer, simkaart nummer, bankrek nummer e.d. Ik zal als je wilt, de aanbieding inscannen en posten. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 December 2010, 16:08
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Een scan hoeft niet. Ik geloof je ook zo hoor. Misschien dat Webcare nog iets voor je kan betekenen. Ik zag al dat je ook postte op het Tele2 forum. Daar zullen ze wel reageren, vermoed ik. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 15 December 2010, 14:21
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Flyingcow, Vervelend dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over je bestelling. Ik zie dat je op meerder fora je probleem hebt gepost. Ik pak je probleem verder op via het Tele2 Forum en hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Bill |
Geplaatst op 15 December 2010, 16:05
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
@Flyingcow, houd ons op de hoogte.
|
|
|
famlimburg |
Geplaatst op 23 December 2010, 16:12
|
Activiteit Berichten: 103 Lid sinds: 30 Apr 2007 |
Beste Daniƫlle, Ik heb ook een vraagje, ik heb al bijna 2 jaar mobiele telefoon van Tele 2, Maar vanuit Griekenland is het onmogelijk om te bellen en te SMS en , netwerk staat op automatisch en voor de pin eerst een 1 ingetoetst. Terwijl dit op dezelfde manier vanuit Duitsland wel gaat !! Beetje raar !!! |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 24 December 2010, 10:27
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste famlimburg, Ik heb je een PB gestuurd met het verzoek om je mobiele nummer naar me toe te sturen, zodat ik na kan gaan waar het aan ligt dat je niet kunt bellen en sms-en in Griekenland met je nmobiele telefoon. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 28 December 2010, 12:59
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste famlimburg, Ik heb begrepen dat mijn collega contact met je heeft opgenomen en dat je nu hoort te kunnen bellen in het buitenland. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 28 December 2010, 14:18
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Mogen wij ook weten waarom ze niet konden bellen? Of is dat een bedrijfsgeheim? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De dooie mus van TELE 2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! | Klacht over Tele2 | : 4 | 08 Sep 2015 |
Tele 2 Verbinding Na Verhuising ERG traag ( help ) | Snelheid | : 2 | 17 Aug 2014 |
tp-link router 1043nd achter davolink 2020/tele 2 plaatsen mislukt | Helpdesk | : 10 | 18 Oct 2012 |
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? | Klacht over Tele2 | : 10 | 11 Apr 2012 |
draadloze tele 2 modem en het inpluggen van een draadloze home plug | Algemeen | : 2 | 08 Dec 2011 |
Advertentie