Het begon zo mooi: een mooie aanbieding per post gekregen voor vaste klanten: Mobiel
abonnement voor 5 euro p.m. (2 jaar lang) plus internetbundel van 1 euro en een gratis
Samsung Galaxy Apollo. Totaal dus 6 euro p.m. En dat 2 jaar lang....da's een mooie
aanbieding!
Gelijk geregeld: Mobiel telefoon abonnement telefonisch met Tele 2 afgesloten. Alle
gegevens doorgenomen: simkaart nummer, bankrek.nr paspoortnummer....etc.
Per 17 dec zou mijn oude simkaart niet meer werken, dus: " maak uw prepaid belminuten
voor die tijd op" , aldus de klantenservice medewerker.
1e week verstrijkt: Geen telefoon, geen bericht, geen info.
2e week verstrijkt: Geen telefoon, geen bericht, geen info.
Gebeld met klantenservice. Na veel gedoe en controles blijkt er helemaal geen bestelling
in het systeem te staan.
Doorverbonden met jan en alleman, meer dan 1 uur aan de lijn geweest om het een en ander
uit te zoeken.
Uiteindelijk weer iemand anders aan de lijn. Een rustige en zware stem (die van mijn zaak
erg weinig begreep, overigens)
Deze vriendelijke, doch laconieke medewerker van de klantenservice van Tele 2, bood mij
vervolgens de volgende oplossing: alsnog de bestelling voor mij in orde maken. Maar dan
wel voor 8.50 p.m (alleen het 1e jaar), i.p.v. de beloofde 6 euro (voor 2
jaar)....tja....dat was serieus de treurige oplossing van Tele 2.
Teleurgesteld, zonder belminuten meer, die had ik tenslotte opgemaakt op advies van de
klantenservice, legde ik de hoorn er op. Met lege handen.
Tele 2 BEDANKT voor die dooie mus!!!!! En de kosten die ik heb gemaakt...maar nog erger;
de opgebouwde frustratie gedurende zo een gesprek.
Per telefoon besteld. Verder geen enkele communicatie (mail of brief) gekregen. Ik voelde alweer nattigheid, vandaar dat ik maar ging bellen naar de klantenservice. Daar was helemaal geen bestelling bekend. Maar ik heb wel degelijk al mijn gegevens aan de dame doorgegeven: paspoortnummer, simkaart nummer, bankrek nummer e.d.
Ik zal als je wilt, de aanbieding inscannen en posten.
Vervelend dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over je bestelling.
Ik zie dat je op meerder fora je probleem hebt gepost.
Ik pak je probleem verder op via het Tele2 Forum en hoop je zo voldoende geinformeerd te hebben.
Ik heb ook een vraagje, ik heb al bijna 2 jaar mobiele telefoon van Tele 2,
Maar vanuit Griekenland is het onmogelijk om te bellen en te SMS en , netwerk staat op automatisch en voor de pin eerst een 1 ingetoetst. Terwijl dit op dezelfde manier vanuit Duitsland wel gaat !!
Ik heb je een PB gestuurd met het verzoek om je mobiele nummer naar me toe te sturen, zodat ik na kan gaan waar het aan ligt dat je niet kunt bellen en sms-en in Griekenland met je nmobiele telefoon.
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge