Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Waarschuwing voor alle bestaande Tele2 klanten
|
|
Maarten |
Geplaatst op 31 May 2011, 19:20
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 05 Dec 2009 |
Waarschuwing voor alle bestaande Tele2 klanten. Allen met een internet, of internet en bellen abonnement worden hierover benaderd. Tele2 heeft momenteel een campagne waarbij ze bestaande klanten bellen met het aanbod om het contract met één jaar te verlengen. Doe dit niet via de telefoon! De reden is heel simpel, het aanbod wat zogenaamd voor bestaande klanten geldt, is veel minder aantrekkelijk dan het aanbod wat op tele2.nl geldt. Tele2 heeft namelijk geen zin om jaarlijks weer de zelfde korting te verstrekken. Ze willen graag klanten voor de gek houden door ze die korting af te nemen en voor een langere periode te binden. Dus ipv een betere kortingsregeling te treffen is dit aanbod juist nog slechter. Groet Maarten |
|
|
Maarten |
Geplaatst op 31 May 2011, 19:21
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 05 Dec 2009 |
Toevoeging: Wanneer je tevreden bent en je het contract wilt verlengen doe dit dan via de tele2 website of via een van de banner op deze site. U bent gewaarschuwd |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 31 May 2011, 21:58
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Er zit een verschil in of je een nieuwe klant bent of een bestaande. De aanbiedingen die op sommige sites ziet, zijn bijna altijd voor nieuwe klanten. Vrijwel elke provider maakt daar een verschil in qua contractaanbod. Dus eigenlijk is dit niets nieuws. Temeer dat je niet verplicht bent om in te gaan op het aanbod. Ook is een zichttermijn van 7 werkdagen van toepassing om je nog te bedenken. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 31 May 2011, 22:32
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Na het aflopen van je abonnement heb je een verbintenis per maand. Je kan dus elke maand gaan en staan waar je wil. Dat is voor Tele2 een stuk onzekerheid, daar waar de Tele2 positie al niet zo sterk is. Vandaar deze pogingen. Vodafone is hiermee gestopt vanwege de contraproductieve werking. Je bent dus niet de enige die dit behoorlijk opdringerig vindt. Bovendien wordt de consument steeds mondiger. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 29 February 2012, 10:39
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Klopt, en deze lieden houden zich niet aan het bel-me-niet register. Collega van me, die al een jaar lang per maand op kan zeggen wordt elke maand gebeld. Reden waarom hij nog niet bij een andere provider zit? Hij wacht de ontwikkelingen in kabel en glasvezelland af, z'n goed recht. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
baatje30 |
Geplaatst op 29 February 2012, 10:41
|
Activiteit » Hoevelaken Berichten: 279 Lid sinds: 31 Oct 2008 |
Ook ik wordt te vaak gebeld. Elke keer geef ik aan dat wanneer ik iets wil wijzigen ikzelf wel bel. Ook ik ben geregistreerd vanaf infofilter maar Tele2 heeft er lak aan! Verbinding is prima, maar accepteer dat ik niet meer wil...lijkt me niet zo moeilijk toch voor Tele2? Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
|
|
|
zafira2001 |
Geplaatst op 08 September 2015, 13:59
|
Activiteit » TV,Internet & Bellen » Comtrend VDSL » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 14 Lid sinds: 03 Sep 2015 |
de technische term is als je een verlengde klant bent bent heet: retentie klant. als je nieuw ben ben je een nieuwe ctn een nieuwe ctn is altijd voor een bedrijf belangrijker dan retentie dit weet ik omdat ik zelf bij meerdere bedrijven gewerkt heb telecom bedrijven wel te verstaan 1 in Antwerpen 1 in Maastricht. eigenlijk de twee grootste van Nederland de naam zet ik niet neer i.v.m. ik weet dat dit niet mag geloof ik. maar mijn advies daar waar ik werkte was gewoon altijd het zelfde na je Abbo tijd gewoon een nieuw Abbo te nemen met nummer portenring dan heeft de klant het meeste voordeel retentie doen wij zelf nooit elke 2 jaar sluiten we gewoon een nieuwe Abbo af met nummer behoud. en een retentie klant als zeker minder belangrijk gezien word omdat je bent tenslotte al klant en de makkelijke denkwijzen is dan ook die blijfd wel klant. omdat ik deze ervaring heb heb zeker goede trucs in huis om zee goed mogelijk voordeel te krijgen bij welke provider dan ook. dan wel hopen dat alles technisch goed werkt dit was wel in 2007 dat ik daar werkte en in middels kunnen er dingen veranderd zijn qua Abbo vormen mvg hoop dat iedereen er wel iets wijzer van geworden is natuurlijk en ik een stukje geholpen heb |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarschuwing voor alle bestaande Tele2 klanten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 1 | 10 Jan 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Advertentie