obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Internet per abuis afgesloten door Tele2
mastercarrent
Onze internetaansluiting is door een fout van tele2 op 17.8.2011 afgesloten, men erkend een fout gemaakt te hebben, doch herstel vergt.........3 a 4 weken. dit geloof je toch niet.!!!! heb inmiddels 7 medewerkers van de helpdesk gesproken echter niemand durf mij door te verbinden met degene die deze fout heeft gemaakt.
wie kan mij met spoed goede raad geven. wij zijn ten einde raad omdat onze klanten check, bewakingscamera's, orders, bankieren, correspondentie allemaal via internet verloopt.
 
kobus1960
Heb je een zakeljik abonnement?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
mastercarrent

Quote

mastercarrent schreef:

Onze internetaansluiting is door een fout van tele2 op 17.8.2011 afgesloten, men erkend een fout gemaakt te hebben, doch herstel vergt.........3 a 4 weken. dit geloof je toch niet.!!!! heb inmiddels 7 medewerkers van de helpdesk gesproken echter niemand durf mij door te verbinden met degene die deze fout heeft gemaakt.
wie kan mij met spoed goede raad geven. wij zijn ten einde raad omdat onze klanten check, bewakingscamera's, orders, bankieren, correspondentie allemaal via internet verloopt.


Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 23 2011 21:55:49:
wij dachten een zakelijk abonnement te hebben.
nu horen wij een adsl1-pakket te hebben en dat schijnt partikulier te zijn, al zeggen sommige figeren bij tele2 dat, het wel zakelijk was doch dppr alle wijzigingen in de afgelopen 10 jaar nu als partikulier gezien wordt..
Gewijzigd door mastercarrent op 23 augustus 2011, 21:55
 
kobus1960
Dan ben je "zuur" en wordt je als particulier behandeld, ook in de storing of
fout afhandeling. Advies; zo snel mogelijk een zakelijk abbo nemen, of over-
stappen naar een andere ISP. Ik neem aan de je laatstelijk het abbo niet hebt
verlengt, je kunt gaan en staan waar je wil, per maand opzegbaar.
Gewijzigd door kobus1960 op 23 augustus 2011, 23:44
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Waarom helpt je Tele2 niet uit via een UMTS stick? Als is het maar tijdelijk.
Xs4all heeft volgens mij een service die dat automatisch voor je regelt als het internet uit valt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Ik zeg wegwezen daar, het loopt de laatste tijd de spuigaten weer uit. Sad
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet per abuis afgesloten door Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie