obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
per direct contract ontbinden
Neverminde72
Gaarne wil ik na dat onze klachten niet verholpen zijn door tele2 het contract ontbinden klant nr B0005289579
redenen hiervoor zijn tele2 bekend
Heb inmiddels een zaak aangemeld bij DAS Rechtsbijstand onder dossier NR: CL.5.11.82850

Hierbij wil ik Tele2 nog één maal de kans bieden dat het contract netjes ontbonden word met terug werkende kracht per direct

Hier onder de klachten

Levering te laat
Internet snelheid te traag max 5.3kbsp en soms helemaal niet werkend
tv kijken met blurry beeld en rare psrieps geluiden
Radio geluid gaat dan weer hard en dan weer niet te horen
SUPER SNEL DRAADLOOS INTERNET?? laat maar want dat gaat niet met een B/G modem
Heb computers in huis en kan er maar maximaal 2 gebruiken anders is het internet signaal helemaal verdwenen
Medewerkers van de helpdesk zijn onbeschoft en niet instaat het op te lossen en zijn betweters

mijn klant nr is B0005289579
 
Bill
Prima dat je hier je ultimatum aan Tele2 post, maar dit forum is niet van Tele2! Het is weliswaar een forum over Tele2 maar compleet onafhankelijk.

Toch werkt het plaatsen van dit soort berichten wel, je wordt er soms sneller door geholpen.

Edit: Gilex is me net voor.

Houd ons op de hoogte van het verloop.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Neverminde72
Ik zal de veranderingen hier melden

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 11 2011 16:51:22:
[quote]Neverminde72 schreef:

Gaarne wil ik na dat onze klachten niet verholpen zijn door tele2 het contract ontbinden klant nr B00052****
redenen hiervoor zijn tele2 bekend
Heb inmiddels een zaak aangemeld bij DAS Rechtsbijstand onder dossier NR: CL.******

Hierbij wil ik Tele2 nog één maal de kans bieden dat het contract netjes ontbonden word met terug werkende kracht per direct

Hier onder de klachten

Levering te laat
Internet snelheid te traag max 5.3kbsp en soms helemaal niet werkend
tv kijken met blurry beeld en rare psrieps geluiden
Radio geluid gaat dan weer hard en dan weer niet te horen
SUPER SNEL DRAADLOOS INTERNET?? laat maar want dat gaat niet met een B/G modem
Heb computers in huis en kan er maar maximaal 2 gebruiken anders is het internet signaal helemaal verdwenen
Medewerkers van de helpdesk zijn onbeschoft en niet instaat het op te lossen en zijn betweters

mijn klant nr is *********

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 13 2011 13:07:05:
Ja leuk die link
Om maar met de deur in huis te vallen denken jullie echt datr ik de juiste manier nog niet geprobeerd heb??
Natuurlijk heb ik dit wel gedaan meerdere keeren maar geen gewenst effect "WOEF" vond ik wel een leuke opmerking

Want dat is wat ze bij de helpdesk doen daar BLAFFEN ZE JE AF ,,,,,,,

Als ik en 3 miljoen andere tele2 gebruikers hadden geweten dan hadden we nooit met deze ******ters in zee gegaan

Dus alles met tele2 werkt niet dat is ons meer dan duidelijk
wat NIET werkt bij tele2 ????

-De hepdesk
-Dit Forum
-Tele2 telefoonie
-Tele2 Internet
-Tele2 digitaal TV
-De mederwerkewrs
-Contacten onderhouden met Tele2 Klanten

Wat werkt er WEL bij Tele2

-Arrogantie
-Oplichting
-Hun snor drukken
-Het niet correct om gaan met hun klanten

Dus Tele2 wij hebben ook nog een aantal troeven in de hand , Die zijn jullie bekend in de aangetekende brief,,,Waar jullie ook niet op reageren

We zien elkaar in de rechtbank HouDoe

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 13 2011 13:09:07:
[flash width=200 height=50][/flash]WOEF is een antwoord via tele2

Gewijzigd door Neverminde72 op 13 oktober 2011, 13:09
 
kobus1960
Wie weet leest "Danielle van Tele2 Webcare" mee. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
elvisron
Ik ben het dus niet eens met Neverminde72.

Wij zijn nog niet zo lang lid van Tele2, en hebben sinds een dag of 3 problemen met onze verbinding, soms valt hij gewoon spontaan uit.

Na een paar telefoontjes, met vriendelijke mensen aan de helpdesk, krijgen we een nieuwe Modem toegestuurd.
Men heeft er van alles aan gedaan om het probleem te verhelpen, en dat men een bepaalde standaard procedure volgt
is heel logisch en begrijpelijk.

Als ik zo de manier van schrijven van Neverminde72 analyseer, dan komt dit over als een zeer ongeduldig persoon die direct
op zijn of haar achterste poten gaat staan, omdat het niet snel genoeg gaat.

De manier van reageren hier gaat al richting onbeschoft ( lezen is trouwens ook een kunst, er is al 2 keer gezegd dat dit forum LOS staat
van Tele2. Welk deel van LOS STAAT begrijp je niet? ), dus kan ik me indenken hoe de telefonische gesprekken uit hebben gepakt.

De arrogante manier van benaderen heeft er waarschijnlijk tot geleid dat Neverminde72 zwaar gefrustreerd raakte en Tele 2 als
zondebok gaat gebruiken, zonder zich af te vragen of hij of zij misschien iets verkeerds heeft gedaan.


Storingen zijn vervelend, en mogen niet voorkomen, maar hallooooooooooooooooo het is electronica er kan van alles mee
gebeuren, allerlei zaken kunnen hiervan de oorzaak zijn. En ik kan me heel goed voorstellen dat je er op een gegeven moment
flauw van wordt, maar als je normaal en beleefd blijft reageren ( de persoon aan de telefoon doet ook alleen maar zijn of haar werk )
zul je zien dat je sneller resultaat boekt.

In je reactie geef je aan dat dit forum je niet helpt, waarom heb je je dan nog niet uitgeschreven?



Vriendelijke groet,






Ron ( wel tevreden klant van Tele 2 )
 
kobus1960
@Ron, dit soort reacties zien we wel vaker hoor, worden we niet
echt warm of koud van. De irritaties lopen soms wat op bij mensen
en die willen het ergens kwijt. Een forum is ook niet representatief
voor een product.

De tevreden klanten, zoals jij gelukkig!! zie je zelden.
Dus dank voor deze positieve reactie!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Leovinus
@Ron, Gelukkig zijn er ook goede verhalen. Volgens mij gaat het ook best vaak goed, want anders hadden ze niet zoveel klanten. Helaas als je eenmaal pech hebt dan kan je het schudden. Maar tja... ze zijn niet voor niets goedkoop ;-).
 
wammeswaggel
Heb het bericht van Neverminde72 ook op het T2 forum gelezen.
Kan me heel goed voorstellen dat men zwaar gefrustreerd raakt van een helldesk die doet wat de naam suggereert en er nog meer puin n verwerkt.

*****
elvisron,
Ik ben het dus niet eens met Neverminde72.

Wij zijn nog niet zo lang lid van Tele2, en hebben sinds een dag of 3 problemen met onze verbinding, soms valt hij gewoon spontaan uit.

Na een paar telefoontjes, met vriendelijke mensen aan de helpdesk, krijgen we een nieuwe Modem toegestuurd.
Men heeft er van alles aan gedaan om het probleem te verhelpen, en dat men een bepaalde standaard procedure volgt
is heel logisch en begrijpelijk.
++++
Als ik zo de manier van schrijven van Neverminde72 analyseer, dan komt dit over als een zeer ongeduldig persoon die direct
op zijn of haar achterste poten gaat staan, omdat het niet snel genoeg gaat.

De manier van reageren hier gaat al richting onbeschoft ( lezen is trouwens ook een kunst, er is al 2 keer gezegd dat dit forum LOS staat
van Tele2. Welk deel van LOS STAAT begrijp je niet? ), dus kan ik me indenken hoe de telefonische gesprekken uit hebben gepakt.
+++
***

Vind jou reactie wel erg hoogdravent""""er is al 2 keer gezegd dat dit forum LOS staat
van Tele2. Welk deel van LOS STAAT begrijp je niet?""

conclusie,""dus kan ik me indenken hoe de telefonische gesprekken uit hebben gepakt.""
*****************************

Is het nodig om berichten te ""analyseren, "" en er dan hoogdravende Freudiaanse conclusies aan teverbinden?
Als ik het zo bekijk ben je zelf een kortlondig tiep, gezien je bitse reactie, ""manier van reageren hier gaat al richting onbeschoft"".

Jij gaat zijn reactie afwegen tegen de ervaring van jou, die halleluja sferen bereikt, om hem de grond in tetrappen, dat lijkt me nou niet echt netjes, voor iemand die net komt kijken.

Verder vind ik je begin al helemaal fout, want je gaat eerst een bewering opbouwen, om daarmee argumenten tekunnen torpederen.

Een antwoordt op een vraag moet je uit de vraag formuleren en niet gaan staven aan de hand van oncontroleerbare beweringen, totaal irrelevant.

En JA ik vind dat iemand ergens flink de pe*t in mag hebbenen dat die dat kwijt wil, je betaalt tenslotte je geld voor een dienst, dan mag je verwachtenm, zelfs wel eisen dat die goed wordt afgeleverd, je er goed gebruik van mag en kan maken, zonder teveel haperingen.

Je beklag doen bij een virtuele harrie, of een onbehouwen helldesk tiep, is dan niet iets waar je op zittewachten.

Dus mijn steun gaat naar neverminde72,

PS je heb geen T2 aandelen, want die positievoos geven mij altijd een beetje de kriebels...

moest het even kwijt...
 
kobus1960
Waarvan akte.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'per direct contract ontbinden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? Klacht over Tele2 : 13 17 jul 2013
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? Klacht over Tele2 : 10 29 feb 2012
Contract veranderd?? Algemeen : 23 05 jul 2011
mail adres ontbinden Helpdesk : 2 13 jun 2011
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD TV diensten : 17 23 mei 2011
Advertentie