Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet??
|
|
ThomasQ |
Geplaatst op 03 November 2011, 17:33
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 03 Nov 2011 |
Goedenavond.. Helaas haalt Tele2 Supersnel Internet bij mij niet de minimale snelheden, en heeft internet er sinds ik klant werd in augustus er ongeveer 60 keer uitgelegen, soms voor uren, soms voor minuten.. Het probleem van het geen internet hebben ligt zou aan de DNS servers van tele2 en iets in de comtrend modem (firmware?) liggen.. Tot gister. Nadat mijn internet midden op de dag er weer eens meer dan een uur uitlag, en ik 20 minuten in de wacht had gestaan bij de klantenservice, werd mij verteld dat het probleem door de straataansluiting kwam, wat er ook voor zorgde dat mijn downloadsnelheid tot 11 mb werd afgeknepen.. Er werd mij ook verteld dat als ik mijn contract kon ontbinden aangezien de snelheden niet werden gehaald. Ik zou nog even nadenken over of ik tele2 20mb/s internet zou nemen, of een andere oplossing zou zoeken. Ik zou kunnen terugbellen als ik wist wat ik ging doen. Ik heb besloten om een andere provider en aansluiting te proberen. De sales afdeling van deze provider raadde me ook aan om zelf nog contact op te nemen met Tele2.. Dit heb ik gister ook meteen gedaan. Ik koos voor optie 2, Internet, en na 45 minuten in de wacht gestaan te hebben, werd mij verteld dat ik niet met de afdeling Afzeggen sprak, en dat die afdeling helaas al gesloten was, en dat ik overdag terug moest bellen, en dan Niet voor optie 2 Internet moest kiezen.. Vandaag belde ik weer. Na eerst het hele menu afgeluisterd te hebben, op zoek naar de afdeling Afzeggen, probeerde ik het maar bij sales (die uiteraard wel Meteen bereikbaar was).. Hier werd me verteld dat de optie Afzeggen Na het producttype kwam -> ik moest eerst 2 kiezen, en daarna de optie opzeggen.. Deze optie is er dus niet.. Ook jullie website zegt dat ik naar optie 2, en dan optie 5 moet.. Alles wat ik hoor is de vraag of ik mee wil doen aan een klanttevredenheidsonderzoek, 1 voor ja en 2 voor nee, waarna ik in de wachtrij gegooid wor, bij dezelfde afdeling waar ik gister 3 kwartier bij in de wacht stond, waarna me verteld werd dat ik te lang had gewacht, EN de verkeerde afdeling aan de lijn had.. Ik heb het uiteraard nog eens geprobeerd, Weer 20 minuten in de wacht gestaan.. De laatste wachtende voor me duurde 5 minuten langer dan alle andere, en ja hoor. toen was het al 18:00.. Ik heb voor de grap even mijn online telefoonstatement bekeken... Deze hele grap heeft me in 2 dagen bijna anderhalf uur bij tele2 in de wacht staan, en 35!! euro gekost.... Op zoek naar een optie waar iedereen me naar verwijst, die Niet Bestaat! Er werd me ergens wel verteld dat ik dit terug zou kunnen vragen, bij de opdeling Afzegging.. Maar die schijnt niet bereikbaar te zijn via jullie eigen menu..... Plus dat ik waarschijnlijk 90& van beloofde "teruggaven" van bedrijven uiteraard nooit ontvang... Hoe gaat dit opgelost worden?? Ik ben een vrij ZEN persoon, maar ik kan me voorstellen dat dit mensen toch wel echt over de rooie jaagt. Al helemaal als dit de laatste trap is na een 5 maanden Zeer slechte kwaliteit internet leveren... Ow, en please, vertel me niet dat ik "De klantenservice moet bellen, optie 2 en dan optie 5"... |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 03 November 2011, 20:51
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Kan je mij eens uitleggen waarom je zoveel moeite doet om bij Tele2 te blijven? Je eerdere ervaringen met Tele2 zijn niet bepaald positief. Dan begrijp ik je bel orgie helemaal niet. |
|
|
ThomasQ |
Geplaatst op 03 November 2011, 21:38
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 03 Nov 2011 |
De bel orgy was om het contract af te zeggen.. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 03 November 2011, 22:43
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Ohh, verkeerd gelezen... Waarom maak je niet gebruik van eenoverstap service&ued=https%3A%2F%2Fwww.online.nl%2F" title="overstap service" rel="sponsored" target="_blank"> overstap service van een andere provider? Je hebt toch een schriftelijke toezegging dat je kosteloos uit je contract kan. Dus waarom moeilijk doen? Overigens is zelden raadzaam om in de wacht te blijven hangen. Als je na vijf minuten niemand eraan krijgt, gewoon opleggen en even later opnieuw proberen. |
|
|
Merino |
Geplaatst op 09 November 2011, 09:32
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
ThomasQ, Bij Tele2 geldt: Ikkke, ikke, ikke en de klant kan stikke. Wat nog weleens wil werken is, de openbaarheid inschakelen. Tele2 is beducht voor negatieve publiciteit. Spui je gram (binnen 1000 tekens) op http://www.facebook.com/Tele2Nederland. Goeie kans dat een-of-andere Tele2 hotemetoot kontakt met je zoek. Neem het telefoongesprek op!!! Want kontakten met Tele2 willen nog weleens uit hun LOG verdwijnen. 'k Ben nieuwsgierig naar de afloop. Gewijzigd door kobus1960 op 09 November 2011, 15:02 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 09 November 2011, 15:07
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Link even klikbaar gemaakt besef wel dat een facebook pagina door de eigenaar errug makkelijk in te stellen is. m.a.w. Negatieve publiciteit zal er niet lang staan. Het feit dat dit forum bovenaan Google zit als je naar een Tele2 forum zoekt is Tele2 al jaren een doorn in het oog. Het is overal aangeraden, lees jezelf in als je een nieuwe provider zoekt. Mensen Googlen en komen hier. Nu zijn de posts de laatste maanden niet bepaalt positief te noemen. Dus Tele2, waar zijn we helemaal mee bezig. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Merino |
Geplaatst op 10 November 2011, 11:23
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Klikbaar maken....vergat ik, sorry. Waar Tele2 mee bezig is? Tele2 maakt een karaktertrekje van faalangstigen tot bedrijfspolicy. Tele2 realiseert een vette winst (http://newsroom.tele2.nl/2011/10/tele2-nederland-vergroot-operationale-winst-in-derde-kwartaal-2011/#more-846) en presenteert dat succes als een eigen verdienste. Tele2 stelt 20mB/s downloadsnelheid in het vooruitzicht. Het eigen falen (lees: niet leveren van die waarde) wijdt Tele2 aan anderen (neteigenaar KPN, klanten). Succes komt door jezelf. Mislukken komt door anderen. In de sociale psychologie wordt deze karaktereigenschap self-serving bias genoemd. Heeft Tele2 zich self-serving bias tot bedrijfsmores gemaakt? Want zo kan het gedrag van Tele2 Nederland toch wel getypeeerd worden? De cencuurzucht van Tele2 gaat inderdaad tot op Facebook, merkte ik |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 10 November 2011, 12:12
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Quote Nu weet je de reden waarom Danielle niet meer van ons (forum) houdt.... |
|
|
KL643 |
Geplaatst op 10 November 2011, 14:36
|
Activiteit Berichten: 66 Lid sinds: 16 Nov 2010 |
Misschien is het maar beter dat dit forum boven het eigen forum van Tele2 staat...kan nou niet zeggen dat het daar er nou zo positief aan toe gaat ondanks de cencuur. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 10 November 2011, 14:51
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Het punt is dat hier alles gezegd mag worden (met de nodige beschaving in acht genomen.) De discussies die hier plaatsvinden zijn praktisch allemaal opbouwend met regelmatig een eindconclusie. Zo hoort een forum ook te werken. Moddergooien al helemaal niet, scherp zijn juist weer wel. Het forum van Tele2 zelf werkt tegenovergesteld in alle opzichten. En daar laat men een kans liggen. Tele2 is niet de enige hoor, er is ook een Ziggo forum welke bewezen gehost wordt op een Ziggo server, maar men ontkent dat gewoon, ook daar gaat het richting het eigen Tele2 forum. Wat wij wel jammer vinden op deze gebruikersforums is het ontbreken van feedback opgeloste problemen, zien we slechts zelden, en da's ook voor niet beheerders/mod's jammer, er komen van alle kanten leuke oplossingen en dat wil je alleen maar stimuleren. Dat kan met leuke feedbacks. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Advertentie