Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
eigen homepage hoeveel MB ?
|
|
paienne |
Geplaatst op 22 January 2012, 22:14
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 22 Jan 2012 |
Wie kan me vertellen hoe groot de de eigen webpage mag zijn? Is het ook mogelijk om meer ruimte te kopen? Ik wil graag mijn homepage gebruiken voor een hobby zoals fotograferen enz. Maar de laatste tijd kan ik niets meer uploaden, ik krijg de melding dat ik over de limiet ga. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 22 January 2012, 22:48
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Er bestaat ook gratis webhosting. En voor betaalde sites ben je vaak maar enkele tientjes per jaar kwijt inclusief een eigen domain naam. |
|
|
plizz |
Geplaatst op 23 January 2012, 18:56
|
Activiteit Berichten: 22 Lid sinds: 24 Sep 2010 |
Volgens mij heb je maar 20MB web ruimte van Tele2. Je deelt je webruimte met je e-mail. Je kan beter zoals Cornfed een webhosting partij zoeken. Om een goeie webhoster te zoeken kan je ISPgids raadplegen. LETOP!! Sommige klanten worden betaalt om een goeie review te schrijven over de hoster (Versio). Veel succes. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 29 January 2012, 11:21
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Let wel op, het gecombineerd, homepage/mailbox. Zo vol dus. Ik adviseer altijd een Gmail account je mailbox te laten beheren. Kan je een vollopende mailbox schelen, en dat gebeurd erg vaak. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eigen homepage hoeveel MB ?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tele2 met eigen modem en eigen router | Algemeen | : 2 | 08 Aug 2016 |
Tele2 adsl en eigen modem | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 8 | 24 Feb 2016 |
mailmap op eigen harddisk | Algemeen | : 5 | 24 Jan 2016 |
Eigen router achter Tele2 modem/router | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 16 | 16 Jan 2014 |
Eigen DVD recorder aansluiten | Storing | : 4 | 14 Nov 2013 |
Advertentie