Onderwerp bekijken
Problemen met het Tele2 internet beveiligingspakket? Post ze hier. Dit valt onder Extra Diensten.
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan
|
|
oulaghanem |
Geplaatst op 16 November 2018, 11:14
|
Activiteit » Amsterdam » 1063PJ » Internet & Bellen » HOME gateway ZXHN h369A Berichten: 1 Lid sinds: 16 Nov 2018 |
Hallo, ik wil heel graag mijn kinderen veilig en beschermd op het internet, ik wil websites blokkeren op internetinstelling van het modem. waarom kan dat niet via tele2 klantenservice? kan ik wil het web DNS-servers gebruiken? zo niet wat zijn de ander mogelijkheden om six websites blokkeren. met vriendelijke groet |
|
|
Bill |
Geplaatst op 22 November 2018, 21:12
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Hoi, check deze link; https://www.opendns.com/home-internet-security/ Ik denk dat "familyshield" de beste optie voor je is. Het enige wat je hoeft te doen is de dns servers te veranderen. Via die site kun je ook de handleidingen hiervoor vinden. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Internet ineens te traag voor tv | Snelheid | : 2 | 09 Jan 2016 |
Savonds traag internet | Snelheid | : 8 | 04 Jan 2016 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Veel stiringen en traag internet Tele2 | Klacht over Tele2 | : 5 | 10 Sep 2015 |
Internet - veilig internet abbonnement | Klacht over Tele2 | : 4 | 15 Jun 2015 |
Advertentie