obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Al een paar weken last van traag internet.
gebruiker
hallo,

ik heb al een paar weken last van traag internet.
downloade ik eerst met 1500/1600 kb nu nog maar met 750/850 kb/sec
newleecher/grabit test file xs4all 100.bin ook al paar keer geprobeerd.
modem gereset splitter er tussen uitgehaald niks maakt verbetering in de snelheid

zijn er problemen bij tele 2 oid ?

graag tzt een antwoordSmile
 
orphos
Sinds een paar weken heb ik hier ook last van.
Heb een 10Mb lijntje en tot 3 weken geleden downloaden met de volle mep.
Een mooiƫ rechte lijn op de grafiek van Newsleecher.
Als dit zo blijft ben ik over 4 maanden vertrokken naar een andere provider want om 30% snelheid in te leveren, daar heb ik geen behoefte aan.

24-06-2008
Telefoontje naar Tele2.
'Met het inleveren van 25% snelheid zit u nog steeds binnen de door ons gestelde normen'.
Schot voor open doel. Dag Tele2!!!!
Gewijzigd door orphos op 24 juni 2008, 06:44
 
jessie
Hallo,

Net als voorgaande berichten zit ik ook sinds een paar weken met snelheid verlies.

Zat eerst op zo'n 1375kB en nu op 1080kB. Angry
Dus ook ongeveer 30 procent.

Weet iemand hoe dit komt?

1080kB uit een 20Mb lijn is toch niet echt om over naar huis te
schrijven. Sad
Heb het complete pakket: t.v. - internet en bellen.
Kom uit het noorden des lands.

Groeten
 
Peet45
zoals ik in een vorig topic al zij zit met een download bedraad op 12 mbit,draadloos kom ik aan de 6/7.Ben pas overgestapt en vind de snelheid wie ik heb zeer bedroevend als ze adverteren tot 20mbit.
Als je daar dus over belt zeggen ze er staat toch tot 20mbit,met andere woorden je moet niet klagen.
 
lk1zhm
Hier ook ik kom soms niet hoger dan een isdn verbinding terwijl ik toch echt voor Tele2 Compleet betaal.
 
Megalodon_67
Idem hier, sinds eind september een effectieve downloadsnelheid van ca. 178 KB/s i.p.v. 250 KB/s die ik altijd heb gehad (30% minder dus). De helpdesk zegt dat het aan mijn verbinding ligt terwijl aan mijn configuratie helemaal niets is veranderd al jaren niet, alles is correct aangesloten. Ik ga dit NIET accepteren. Ik geef ze een maand de tijd en dan stop ik de betalingen en ontbindt de overeenkomst op grond van wanprestatie.

EDIT 17-12-08:
Vandaag kwam het hoge woord er uit, Tele2 heeft na vele mailtjes en telefoontjes letterlijk gezegd dat ze mijn probleem niet gaan oplossen omdat ze dat niet rendabel vinden.

Ik heb lange tijd altijd netjes 1,95 Mbit/s down gehad (op mijn 2 Mbit/s abo) en sinds eind september werd dat 1,37 Mbit/s, oftewel 70% van wat ik altijd heb gehad, aan mijn eigen setup is NIETS veranderd.

Vele eerstelijns-helpdeskmedewerkers hebben mij willen doen geloven dat het aan mijn eigen situatie lag, ik ben er van overtuigd dat ze me gewoon gecapped hebben om in de wijk genoeg snelheid voor nieuwe aansluitingen te hebben.

Weet iemand hier of ik enige kans maak als ik hiertegen in het geweer kom of zorgen de kleine lettertjes in de voorwaarden ervoor dat ze mooi kunnen wegkomen met deze 70% dienstverlening?
Gewijzigd door Megalodon_67 op 18 december 2008, 00:09
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al een paar weken last van traag internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie