Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
onregelmatige kiestoon
|
|
johnic |
Geplaatst op 13 August 2008, 20:52
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 Aug 2008 |
Hallo, Sinds gisteren hebben wij een onregelmatige kiestoon. dit kwam omdat een van de kinderen op een paar toetsen heeft gedrukt. Het lijkt alsof de telefoon is doorgeschakeld maar dit niet het geval. Wij hebben een philips detc 215 en ik ben alle mogelijke functies langs gegaan maar ik kan het maar niet vinden. Ik heb ook de modum gereset maar dit hielp ook niet. Weet iemand wat dit betekent, ik hoop niet dat dit kwaad kan Johan |
|
|
Wout |
Geplaatst op 14 August 2008, 15:30
|
Beheerder Berichten: 77 Lid sinds: 16 Dec 2006 |
Kun je de batterijen/accu's uit je telefoon verwijderen? Haal die er eens een minuutje uit. Wel kans dat je telefoonboek weg is. |
|
|
Phlar |
Geplaatst op 21 January 2010, 13:00
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 21 Jan 2010 |
Hier ook een gevalletje van een snelle kiestoon. voicemail berichten geluisterd en vcm uitgeschakeld. Doorschakelingen gechecked, maar helaas. Dit was niet vanaf het begin. We kunnen ook gewoon bellen/tv/internet, maar het is gewoon irritant. kan iemand helpen?? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 21 January 2010, 13:54
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Kan geen kwaad, heb het vaker gehoord bij Tele2 klanten met oudere modems. Alle functies werken verder wel, alleen die morse kiestoon. Komt bij comtrend modems niet meer voor als het goed is. Irritant is het, dat wel. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 25 January 2010, 10:18
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte Phlar, Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2 |
|
|
stroom |
Geplaatst op 05 March 2010, 20:58
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 16 Feb 2010 |
Hoi, ik had hetzelfde probleem, sinds ik via tele2 belde een onregelmatige kiestoon: het blijkt dat de voicemail automatisch is geactiveerd en de onderbroken kiestoon is een teken dat je een voicemail bericht hebt. Als je de berichten verwijdert, heb je weer een gewone kiestoon. Hieronder de procedure om te voicemail uit te schakelen: Uit ons gesprek heb ik begrepen dat u de voicemail wilt uitschakelen. Om uw voicemail uit te schakelen moet u eerst de berichten uit de voicemailbox verwijderen. U voert hiervoor de volgende stappen uit: - Bel 1233 vanaf uw vaste Tele2-telefoon. - Vervolgens word er gevraagd om uw pincode: deze is standaard 0000. - Verwijder via het keuzemenu de voicemailberichten. Vervolgens kunnen er 3 codes op het telefoontoestel ingetoetst te worden. Per code gaat kunt u de volgende stappen volgen: Voicemail bij ingesprek verwijderen - Neem de hoorn van de haak - Wacht tot u een kiestoon hoort - Toets de code #67# in - Wacht 20 seconden - Verbreek de verbinding Voicemail bij geen gehoor verwijderen - Neem de hoorn van de haak - Wacht tot u een kiestoon hoort - Toets de code #61# in - Wacht 20 seconden - Verbreek de verbinding Doorschakelen bij elk gesprek verwijderen - Neem de hoorn van de haak - Wacht tot u een kiestoon hoort - Toets de code #21# in - Wacht 20 seconden - Verbreek de verbinding Hiermee is de voicemail volledig verwijderd. Gewijzigd door stroom op 06 March 2010, 22:16 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onregelmatige kiestoon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Onregelmatige kiestoon, niet kunnen bellen enz... | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 9 | 21 Jun 2011 |
Probleem onderbroken kiestoon ineens opgelost | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 2 | 24 Mar 2011 |
Onregelamtige kiestoon | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 3 | 06 Dec 2010 |
geen telefoon (geen kiestoon), wel internet | Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) | : 12 | 27 Sep 2010 |
Onregelmatige Facturatie | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 5 | 09 Jun 2010 |
Advertentie