obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Onregelamtige kiestoon
DeBroeze
Onlangs heb ik het 3-in-1 pakket van Tele2 aangeschaft, en sinds gisteren heb ik mijn (nieuwe) telefoon aangesloten (Philips CD2751S Single DECT Telefoon) op de tele2 modem (de Davolink DV-2020).
Ik heb de telefoon (volgens de gebruikershandleiding) aangesloten op de tel.1 poort van de Davolink.
Ik kan bellen, gebeld worden, zie nummers van gemiste/inkomende oproepen, maar hoor een verkeerde/onregelmatige kiestoon.
Op zich geen groot probleem, aangezien alles (tv, internet en bellen) naar behoren werkt.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Ligt t aan de de modem/infrastructuur, of wellicht aan de telefoon?
Zou t prettig vinden als de foon toch n gewone kiestoon zou geven.

Bvd voor enige hulp!
 
cornfed
Dit topic eens doorlezen. Vooral het laatste bericht. -> onregelmatige kiestoon
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
DeBroeze
Thanks, had al wel gegoogled en die thread al gezien, maar nog niet dat desbetreffende antwoord. Zal t eens uitvoeren en de resultaten posten!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onregelamtige kiestoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onregelmatige kiestoon, niet kunnen bellen enz... Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 9 21 jun 2011
Probleem onderbroken kiestoon ineens opgelost Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 24 mrt 2011
geen telefoon (geen kiestoon), wel internet Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 12 27 sep 2010
Voicemail uitschakelen/Vreemde kiestoon Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 1 15 mrt 2010
onregelmatige kiestoon Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 6 05 mrt 2010
Advertentie