Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Geen verbinding met email van bedrijf
|
|
mels |
Geplaatst op 06 December 2008, 22:47
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Yep, die werkt!
If you're too open minded, your brains will fall out.
|
|
|
Bill |
Geplaatst op 07 December 2008, 08:37
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Het lijkt erop dat je ip adres op die website waar je je webmail op moet halen geblokkeerd is. Neem contact op met de beheerder van die site. |
|
|
mels |
Geplaatst op 08 December 2008, 17:26
|
Sorry, ik heb de freeproxy niet helemaal goed begrepen. Ik kom moeiteloos tot het inlogvenster, maar als ik hierna probeer in te loggen op de mail van mijn werk, kom ik heel soms in outlook webaccess, ik kan vervolgens niet in mijn postvak in, het werkt dus niet zoals het zou moeten. Maar ik kom wel iets verder. Ik heb op mijn werk bij de beheerder navraag gedaan, en die heeft mij verzekerd dat er niets wordt geblokkeerd. ??? If you're too open minded, your brains will fall out.
|
|
|
cammikaze |
Geplaatst op 08 December 2008, 18:07
|
Activiteit » parkstad Berichten: 61 Lid sinds: 15 Jun 2008 |
Vreemd dat je niet kunt inloggen, de site doet het, ik krijg gewoon de inlog schermen te zien. ik heb dit ook ooit eens gehad en toen bleek dat er toch ergens een instelling in het modem niet goed te staan, maar dat was destijds bij @home. Ik weet niet of dat ook werkt met het tele2 modem. Aangezien je andere browsers hebt gebruikt kan het inderdaad daar niet aan liggen. Start anders eens windows veilig op met netwerkondersteuning en probeer dan nog eens in te loggen. Gewijzigd door cammikaze op 08 December 2008, 18:10 |
|
|
mels |
Geplaatst op 08 December 2008, 18:45
|
Hoi cammikaze, Mijn site doet het bij jou dus wel. Welk modem heb je en welk abonnement bij tele2? If you're too open minded, your brains will fall out.
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 09 December 2008, 06:12
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je moet de tip van Cammikaze toch echt even proberen. Die kan verheldering brengen in jou probleem. Je zou ook een live-cd kunnen proberen met linux bijvoorbeeld. Je boot gewoon direct van de cd en dan krijg je een werkend linux systeem. Dan moet je proberen om weer contact te maken met die site. |
|
|
cammikaze |
Geplaatst op 09 December 2008, 07:20
|
Activiteit » parkstad Berichten: 61 Lid sinds: 15 Jun 2008 |
Modem is een davilex 2020 abbo is compleet tot 20Mb Het idee van cornfed is inderdaad ook nog een optie, om linux te downloaden en dan via CD/DVD opstarten zonder installatie. Je kunt dan kijken of je via Linux wel toegang hebt. Gewijzigd door cammikaze op 09 December 2008, 07:21 |
|
|
mels |
Geplaatst op 09 December 2008, 09:07
|
Opstarten in veilige modus zojuist geprobeerd, maar geeft géén verschil. Zal vanavond nog even met de Fedora live-cd proberen. Ik hou jullie op de hoogte! Zojuist geprobeerd, werk dus ook niet. Het werkte overigens wel via bovenstaande webproxy, met de webbrowser Konqueror. ????? - Gewijzigd door mels op 09 December 2008, 19:29 If you're too open minded, your brains will fall out.
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 09 December 2008, 20:22
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dan kan je een probleem uitsluiten op je eigen pc. De router kan normaal geen site/inhoud tegenhouden. Er is een heel kleine mogelijkheid dat er een probleem is met de firmware van de router. Als je 100% zeker wilt zijn dat je router echt niets tegenhoudt, moet je een fabrieksreset uitvoeren op je router. Ik vermoed sterk dat dat geen resultaat zal geven. Dan blijft alleen nog een blokkade van de server op ip basis over. Via een proxy log je in onder een andere ip dan je eigen Versatel ip. Je moet eens uitzoeken of je ip ergens op een blacklist staat. Sommige site's maken gebruik van zulke blacklists. EDIT: Je ip wordt staat gebloked bij Sorbs bijvoorbeeld. Je kan het zelfs eens testen: http://www.dnsbl.info/ Gewijzigd door cornfed op 09 December 2008, 20:29 |
|
|
mels |
Geplaatst op 10 December 2008, 12:00
|
Ok, thanx Cornfed, Een fabrieksreset heb ik al meerdere malen uitgevoerd zonder resultaat. Ik gecheck op de website http://www.dnsbl.info/dnsbl-database-check.php en ik sta listed met mijn ip-adres bij de volgende sites: - dnsbl.sorbs.net - dul.dnsbl.sorbs.net - residential.block.transip.nl Wat zou dit kunnen betekenen? - If you're too open minded, your brains will fall out.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding met email van bedrijf', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
vpn en email | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 09 Aug 2016 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Advertentie