Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Geen verbinding met email van bedrijf
|
|
cornfed |
Geplaatst op 22 December 2008, 23:43
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Het heeft ook niks te maken met je router of je situatie thuis. Het ip adres zelf staat op een black-list. Vaak gaat het zelfs om een hele range aan ip adressen. En dat ip wordt uitgegeven door Tele2. En alleen Tele2 moet/kan ervoor zorgen om het ip adres van zo een lijst weg te krijgen. |
|
|
mels |
Geplaatst op 11 January 2009, 09:23
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Heb me laten de-listen bij sorbs, en ik sta nu nergens meer op een blacklist. Echter........ Zonder resultaat :-( If you're too open minded, your brains will fall out.
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 11 January 2009, 12:22
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
De server zelf blokkeert dan toch je toegang. Je moet toch eens de beheerder van de site eens goed aan de tand voelen. Heb je zelf geregeld dat je van de Sorbs lijst af bent of was dat Tele2? Gewijzigd door cornfed op 11 January 2009, 12:22 |
|
|
mels |
Geplaatst op 11 January 2009, 19:08
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Zelf! Inmiddels ook bij een kennis met tele2 geprobeerd, en daar lukte het wel! ??? Zelfde modem en settings. Zij hebben wel een ip-adres in een ander segment. ???? Schiet mij maar lek, maar ik weet het niet meer.... If you're too open minded, your brains will fall out.
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 January 2009, 23:04
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je geeft zelf aan waar het probleem zit. Het ip adres van jou wordt gewoon geblokt. "Zij hebben wel een ip-adres in een ander segment." |
|
|
mels |
Geplaatst op 13 January 2009, 09:01
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
HET LEK IS BOVEN !!!!!!!!!! Een advanced (vpn) port-forwarding in de firewall stond op IP in plaats van TCP zodat alles (ook poort 80) wat op basis van mijn ip-adres binnenkwam rechtstreeks werd geforward naar poort 1723 van de vpn-server. Excuus richting TELE2..... Maar ik ben blij dat het nu werkt, en Cornfed bedankt voor het onvoorwaardelijk constructief meedenken. :-) - Gewijzigd door mels op 13 January 2009, 09:02 If you're too open minded, your brains will fall out.
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 13 January 2009, 10:15
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Mels, Ik ben blij om te horen dat het probleem is opgelost. Excuses aanvaard Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 13 January 2009, 10:52
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dan is dit mysterie ook weer opgelost! Geen dank verschuldigd, Mels. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding met email van bedrijf', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
vpn en email | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 09 Aug 2016 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Advertentie