Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Geen verbinding met email van bedrijf
|
|
mels |
Geplaatst op 04 December 2008, 18:56
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Ik kan niet op mijn webmail van mijn werk. Het heeft altijd gewerkt maar sinds ik bij tele2 ben niet meer. Kunnen andere tele2-gebruikers mij vertellen of dat de website http://webmail.mercon.nl/exchange wel te benaderen is. Als je een inlogvenster krijg, werkt het. vraag 2 : Is het davolink modem te vervangen door een speedtouch 780 wl? Alvast bedankt |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 05 December 2008, 00:16
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
De site werkt perfect. Doe eens een ping in het dos venster naar die site. De Davolink router kan je niet vervangen, dat is een blijvertje. |
|
|
mels |
Geplaatst op 05 December 2008, 16:22
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Pingen lukt gewoon. ik krijg alleen een foutmelding in mijn browser. Deze fout krijg ik overigens op elke pc in mijn netwerk. Ook al geprobeerd om verbinding te maken op ip-adres maar dit werkt ook niet. Wat gaat er fout :-( |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 05 December 2008, 19:17
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je netwerk functioneert prima. Anders kan je die site niet pingen. Er is ergens op je pc iets niet goed ingesteld. Probeer eens een andere browser en zet eventueel je firewall even uit. Welke foutmelding geeft je browser? |
|
|
mels |
Geplaatst op 06 December 2008, 09:21
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Ik heb mijn firewall uit staan. Ik heb google-chrome geprobeerd en ook firefox, beide zonder resultaat. I.explorer geeft: ------------------------------------------------- De webpagina kan niet worden weergegeven Meest waarschijnlijke oorzaken: Uw computer is niet met internet verbonden. Er zijn problemen op de website opgetreden. U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt. Mogelijke acties: Verbindingsproblemen vaststellen Meer informatie Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder: De internetverbinding is verbroken. De website is tijdelijk niet beschikbaar. De DNS-server is niet bereikbaar. De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst. Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie. Voor offline gebruikers U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven. Geabonneerde feeds weergeven Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven. Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's) Klik op Extra en vervolgens op Offline werken. Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- nslookup webmail.mercon.nl geeft: server: unknown adress: 192.168.1.1 Niet-bindend antwoord: naam: webmail.mercon.nl Adress: 80.127.142.65 ------------------------------------------------------------------------------------------------- Als ik met mijn laptop bij iemand anders draadloos verbinding maakt, werkt alles perfect. Ik heb het davolink 2020dv modem. Met welk modem heeft u verbinding? Alvast bedankt ! |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 December 2008, 10:37
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Probeer eens te surfen naar 80.127.142.65 Dan omga je de DNS server en surf je op ip basis naar de site. |
|
|
mels |
Geplaatst op 06 December 2008, 12:26
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Dit had ik al geprobeerd, maar werkt ook nu niet. Zou dit aan mijn modem kunnen liggen? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 December 2008, 16:07
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
De site werkt via http, dus dan zou alle site's een probleem moeten zijn. Die bewuste site geeft nu bij mij een "Under Construction" melding. De router kan geen site's blokkeren. Als je de site kan pingen, functioneert de router prima. Heb je ergens een stuk software actief die ook een site kan blokkeren? (Anti-virus, anti-malware) Ik ben nu niet verbonden via Tele2, maar via Online. Dus het zou ook puur kunnen liggen aan het netwerk van Tele2. Gewijzigd door cornfed op 06 December 2008, 16:20 |
|
|
mels |
Geplaatst op 06 December 2008, 16:42
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 04 Dec 2008 |
Het klopt dat je een under construction melding krijgt als je http://webmail.mercon.nl opvraagt. Als je http://webmail.mercon.nl/exchange opvraag, zou je wel een inlogvenster moeten krijgen. If you're too open minded, your brains will fall out.
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 06 December 2008, 19:23
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Probeer deze eens: http://www.freeproxyserver.net/index....2Frkpunatr |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding met email van bedrijf', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
vpn en email | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 4 | 09 Aug 2016 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Advertentie