obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet en telefonie
yarmidasplace
Sinds 1 januari hebben wij zomaar zonder te vragen een tijdelijk telefoonnummer gekregen, Hier is geen melding van gemaakt via telefoon of email.

Meerdere keren gebeld met klanten service, maar daar krijg je steeds het zelfde antwoord. "Binnen 5 werkdagen wordt het opgelost" NIET DUS.

Na een maand nog geen oplossing en geen reactie terug. Nu afgelopen week nog maar eens gebeld, en tot onze stomme verbazing nu ook geen internet en helemaal geen telfoon..

Hoe is dit alles mogelijk. Je wordt er moederloos van.

Hoop nu toch eens dat het opgelost wordt, Enigste wat er wordt gezegt, sorry voor het ongemak en dat er een vergoeding zal plaatsvinden. Nou moet het nog eerst zien. Hier sta je toch niet op te wachten. Wij willen dat het gewoon opgelost wordt.

Hoop nou via deze weg op een snelle oplossing.
 
jantjebeton
helaas zul je via deze weg niet snel een oplossing vinden...
Dit probleem moet echt door Tele2 opgelost worden.

Heb je sinds 1 januari een Tele2 abonnement genomen? Of heb je al langer een Tele2 abonnement?
 
yarmidasplace
wij hebben nu al meerdere jaren tele2. eerst via zonnet, toen versatel en nu tele2.
snap dus ook niet goed waarom dit nu moet.
 
yarmidasplace
Inmiddels hebben wij na telefonisch contact met tele2 wel weer internet. Maar nog steeds geen telefoon.

Contact gehad met het hoofdkantoor.
Ze hebben moeite om ons oude nummer terug te halen zeggen ze. en hopen dat het binnen 5 werkdagen is opgelost.


Dus mensen klantenservice waardeloos. Als je een storing hebt bellen met het hoofdkantoor dat is misschien de beste kans op slagen.
 
Tele2 Webcare
Beste Yarmidasplace,

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar webservice@tele2.nl te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2.
 
yarmidasplace
Hallo,

Wij hebben dit al meerdere keren gedaan zowel via mobiel als via de email,

Gisteren weer contact gehad en wij zouden terug gebeld worden. Tot op heden geen telefoontje gehad.

Zo langzamerhand denken wij er toch over om een andere provider te nemen.
 
yarmidasplace
[big]weer gebeld met tele2, Nu zeggen ze dat het sinds 9 februari gepakkeerd staat bij de technische dienst ha,ha. te gek voor woorden. Wij zijn al bezig hiermee vanaf 1 januari.
 
Tele2 Webcare
Beste Yarmidasplace,

Graag zou ik u nogmaals willen verzoeken om uw gegevens naar webservice@tele2.nl te sturen.
Als ik uw gegevens heb kan ik voor u kijken of ik deze procedure eventueel kan verspoedigen.

Zonder uw gegevens kan ik niet voor u in het systeem kijken en kan ik de procedure ook niet voor u versnellen.

Mvg,
Webservice Tele2.
 
yarmidasplace
Zou graag dan een email adres willen weten.

M.v.g. yarmidasplace
 
Tele2 Webcare
Beste Yarmidasplace,

het email adres is: "webservice@tele2.nl"

Mvg,
Webservice Tele2.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie