Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
slechte klantenservice
|
|
nevynne |
Geplaatst op 18 February 2009, 09:32
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 18 Feb 2009 |
Sorry voor het lange verhaal hieronder, maar dat heb ik nodig om duidelijk te maken hoe tele2 met klanten omgaat. De eerste week van januari heb ik tele2 gebeld om mij aan te melden voor een alles-in-één pakket voor in mijn nieuwe woning. Hierop kreeg ik te horen dat dit nog niet kon, aangezien ik de sleutel nog niet had. Deze had ik nodig, want ik kon de welkomstbrief alleen op mijn nieuwe adres ontvangen en deze moest ik zelf ontvangen. Hierop heb ik een aantal andere providers gebeld, waar dit helemaal niet nodig bleek te zijn. Aangezien ik me toch graag bij tele2 wilde aanmelden heb ik 18 januari nogmaals gebeld en me aangemeld voor alles-in-één, en ja hoor: nu kon ik me gewoon aanmelden op mijn nieuwe adres. Op 29 januari ontving ik een sms dat mijn bestelling volgens planning verliep. Op 2 februari kreeg ik de sleutel van mijn nieuwe woning. Er lag al een stapeltje post voor me klaar: maar geen brief van tele2. Ik heb nog een week gewacht, maar niets ontvangen. De vorige bewoonster had ook niets ontvangen. Op 9 februari heb ik hierop tele2 gebeld om aan te geven dat ik nog geen welkomstbrief had ontvangen. Hierop werd mij verteld dat in het systeem stond dat de oplevering 25 februari zou zijn en heb ik mijn inlogcode gekregen. Op de website zag ik vinkjes staan en één minnetje: maar de opleverdatum stond nog op 25 februari. Op 16 februari heb ik nogmaals tele2 gebeld, om aan te geven dat ik nog steeds geen welkomstbrief had gehad. Ik kreeg toen te horen dat mijn order was vastgelopen, al op 30 januari! Ik vroeg hierop waarom ik dat niet had gehoord. Antwoord: ja mevrouw, wij hebben heel veel klanten en dat kunnen we natuurlijk niet van alle klanten zien. U had dat zelf moeten zen op mijn tele2. Waarop ik aangaf dat daar nog gewoon 25 februari stond en dat ik daarnaast officieel nog steeds geen inlognaam en code had aangezien mijn welkomstbrief nog niet is aangekomen! Verder werd mij aangegeven dat de levering dan vertraging op zou lopen. Ik heb aangeven dat ik het daar niet mee eens was. Ik heb tenslotte al genoeg vertraging opgelopen door mijn telefoontje begin januari en daarnaast heb ik 9 februari te horen gekregen dat alles goed zat. Op 16 februari in de middag kreeg ik nogmaals een sms met ‘uw bestelling bij tele2 loopt volgens planning’. Nu krijg ik vandaag een sms dat de oplevering verwacht wordt op 4 maart. Ik vind dit echt belachelijk, het is toch de schuld van tele2 en niet die van mij! Hierop dus weer tele2 gebeld, ook omdat op mijn-tele2 nog steeds 25 februari stond. De reactie was: ja ik weet dat ik mijn scherm kan vertrouwen, en wat u ziet klopt dus niet (en eerder moest ik nogwel alles zelf bekijken!) Op mijn tele2 staat nu ook de volgende abonnementshistorie: 1. 27 februari 2009 Een opdracht wordt verstuurd naar modem/installatiepartner 2. 16 februari 2009 De Tele2 systemen zijn gereed voor gebruik. 3. 16 februari 2009 Tele2 heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland 4. 16 februari 2009 Een opdracht is verstuurd naar de modem/installatiepartner 5. 16 februari 2009 Tele2 heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd. 6. 16 februari 2009 Tele2 heeft de ADSL opdracht correct ontvangen 7. 16 februari 2009 De respijtperiode van jouw bestelling is verstreken. 8. 03 februari 2009 De Tele2 systemen zijn nog niet klaar voor gebruik. 9. 29 januari 2009 De Tele2 systemen zijn nog niet klaar voor gebruik. 10. 29 januari 2009 Tele2 heeft de ADSL opdracht correct ontvangen 11. 28 januari 2009 De respijtperiode van jouw bestelling is verstreken. 12. 19 januari 2009 Tele2 heeft order geregistreerd. Let op: de problemen van 30 januari zijn ineens verdwenen. En waarom wordt de opdracht pas 27 februari verstuurd (de levering staat trouwens nog steeds braaf op 25 februari op mijn tele2. Gewijzigd door nevynne op 18 February 2009, 09:35 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'slechte klantenservice', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? | Klacht over Tele2 | : 3 | 20 Feb 2016 |
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! | Klacht over Tele2 | : 4 | 08 Sep 2015 |
Klacht klantenservice | Algemeen | : 4 | 28 Oct 2013 |
Slechte Wifi verbinding op Comtrend modem | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 6 | 22 Dec 2012 |
Zeer Slechte Klantenservice | Klacht over Tele2 | : 2 | 30 Aug 2012 |
Advertentie