obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost]2e telefoon aansluiten
Robje22
Hallo, ik wil een 2e telefoon aansluiten achterop de Davolink in Tel2 maar die werkt niet.
Ik heb op Tel1 al een telefoon en als ik ze verwissel gaat nu wel mijn nieuwe 2e telefoon
en doet mijn 1e het niet. Kan het zijn dat er in de Davolink wat ingesteld moet worden want ik krijg de indruk dat de Tel2 achterop de Davolink het niet doet.

Heeft iemand een idee?

Edit: [Opgelost] toegevoegd aan titel.
Gewijzigd door Bill op 27 juli 2009, 22:37
Rob
 
Aart
Misschien beide stekkers er in doen en dan het stroom er 30sec er af doen?
Het zou moeten werken zo als je aan geeft.
 
Robje22
Heb ik gedaan maar dat helpt ook niet. Ik heb wel de bekende zoomtoon op het 2e toestel die in Tel1 aansluiting zit, maar ik kan er niet mee bellen en hij gaat ook niet over.
Rob
 
Bill
Sluit dan beide aan op Tel1!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Robje22
goed idee, zal morgen ff een splitter halen of hoe die ook heten mag.
Rob
 
Bill
Laat even weten of het dan werkt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Robje22
Uiteraard Bill
Rob
 
Tele2 Webcare
Geachte Robje22,

Op Tel1 zit een telefoonnummer en bij de meeste mensen zit bij Tel2 geen telefoonnummer. Voorheen had Tele2 2 telefoonnummers bij de klant, een tijdelijk telefoonnummer en een telefoonnummer dat overgenomen werd. Tegenwoordig blijft er maar 1 telefoonnummer op het modem staan waardoor Tel2 niet meer gebruikt wordt.
Een splitter achter Tel1 moet gewoon werken.

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Robje22
ja oke bedank voor de info. Ik heb vandaag zo'n verdeler gekocht en het werkt prima voor die €2.69 haha

Bedankt iedereen voor de hulp.
Rob
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost]2e telefoon aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
NAS aansluiten op modem/router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 mei 2014
Problemen met aansluiten van internet Storing : 17 19 dec 2013
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Advertentie