Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
telefoon en internet
jolanda63koonings
Vandaag voor de zoveelste keer een storing.
Nu kan ik weer niet bellen.
Een paar keer per week heb ik een storing.
Ik ben zo ontevreden over tele2.
Ik wil elke keer opzeggen,maar dan krijg ik te horen dat mijn abonnement stilzwijgend is verlengd.
Het lukt me gewoon niet om er vanaf te komen.
Ik heb de ene storing na de andere en een hele hoge rekening van mijn mobiele telefoon,omdat ze je vreselijk lang aan de lijn houden.
Word je elke keer doorverbonden en het einde van het liedje is dat het probleem nog niet is opgelost.
Eerlijk gezegd kots ik van tele2 als ik het zo mag zeggen.
En je betaald nog veel meer dan bij een andere provider.
Maar ja,hoe kom je er vanaf?
Gewijzigd door jolanda63koonings op 15 January 2010, 17:43
 
toetsie
Na je minimale contract periode van een jaar of in sommige gevallen twee jaar heb je een opzegtermijn van een maand.
ex Tele2, nu Ziggo
 
leeg

Quote

jolanda63koonings schreef:
Vandaag voor de zoveelste keer een storing.
Nu kan ik weer niet bellen.
Een paar keer per week heb ik een storing.
Ik ben zo ontevreden over tele2.
Ik wil elke keer opzeggen,maar dan krijg ik te horen dat mijn abonnement stilzwijgend is verlengd.
Het lukt me gewoon niet om er vanaf te komen.
Ik heb de ene storing na de andere en een hele hoge rekening van mijn mobiele telefoon,omdat ze je vreselijk lang aan de lijn houden.
Word je elke keer doorverbonden en het einde van het liedje is dat het probleem nog niet is opgelost.
Eerlijk gezegd kots ik van tele2 als ik het zo mag zeggen.
En je betaald nog veel meer dan bij een andere provider.
Maar ja,hoe kom je er vanaf?

Een goede advocaat in handen nemen.
Of gewoon blijven zeuren om elke maan de kosten terug te krijgen.
En ik kan je wel vertellen.
Bij andere providers is de klantenservice precies hetzelfte.
En zeker bij Alice want daar noteren ze de dingen geen eens.

Mvg
Gewijzigd door leeg op 16 January 2010, 07:54
 
jolanda63koonings
Ja,dat dacht ik al.
 
cornfed
Stilzwijgend een abonnement verlengen is wettelijk niet toegestaan meer.
Als je contract is afgelopen en je gaat vrijwillig geen nieuw contract aan, mag je weg met één maand opzegtermijn.


 
BMW318TI
Bedoel je dat je om elk maand kan afzeggen?
Dat zal mooi zijn, mijn contract loopt bijna af.
 
cornfed
Ja, je kan na afloop contract op elk moment opzeggen.
Alleen is er dan nog één maand opzegtermijn er aan vast.

 
jolanda63koonings
Dat zou heel mooi zijn.
Maar waarom zegt tele 2 dan steeds dat het contract net weer verlengd is en als ik er vanaf wil,dat ik dan een hele hoge boete moet betalen?
 
cornfed
Welk abo heb je en wanneer is die begonnen?
 
kobus1960
Het is toch vaak zaak om de registratieformulieren én de ingangsdatum van contracten op papier te bewaren.
Komt namelijk erg vaak voor dat e.e.a. ook door gebruikers al in het begin zoek gemaakt worden.
Heb je geen poot om op te staan. Bij tele2 kan je in ieder geval nog op het gebruikersgedeelte je eigen
registratieformulier inzien.
Contracten, verzekeringen, enz enz, plan eens in het kwartaal eens een bezinningsmoment en kijk het na!
Voor je het weet "hang" je weer een jaar, of zelf jaren vast.
Zet reminders in je GSM bv., dat werkt ook wel.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefoon en internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 Nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 Jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 Jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 Oct 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 Sep 2015
Advertentie