Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 2 van 2: 12
|
verbinding draadloos internet plots weggevallen
|
|
cornfed |
Geplaatst op 15 August 2008, 22:47
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Fijn te horen dat het opgelost is. |
|
|
Wout |
Geplaatst op 15 August 2008, 23:15
|
Beheerder Berichten: 77 Lid sinds: 16 Dec 2006 |
Quote mihery schreef: Het is inmiddels opgelost. Had maar weer gebeld met tele2 en kreeg een andere medewerker aan de lijn, bij wie ik dus had uitgelegd wat er aan de hand was. De medewerker zei hierop dat de ingebouwde router defect is en er dus een nieuw modem opgestuurd wordt. Nu 3 opgestuurde modems verder ( de eerste dus met een defecte router, de tweede werkte de telefoon niet meer, de derde werkte helemaal niets meer, de vierde jawel alles werkt weer perfect), werkt alles weer naar wens. Het kan dus toch wel klantvriendelijk en snel opgelost worden,binnen 8 dagen 3 modems. Nieuwe manier van kosten besparing! Klanten modems laten testen. |
|
|
marijke84 |
Geplaatst op 16 August 2008, 10:49
|
Activiteit Berichten: 101 Lid sinds: 15 Aug 2008 |
fijn dat het opgelost is! dit is het topic waarmee ik mijn verbinding weer aan de praat kreeg! ik moest mijn kanaal dus wel verzetten, om draadloos te kunnen netten! je moet het maar net toevallig weten. ik had al bijna met tele2 gebeld... de vorige keer dat ik belde ivm een vage storing kostte het me 20 euro, omdat ik tele2 compleet heb en ook geen vaste telefoonlijn had en met mijn tele2 mobiel moest bellen... daarom had ik me even bedacht en viavia kwam ik op dit forum. gelukkig, heeft weer 20 euro bespaard |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding draadloos internet plots weggevallen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan | Tele2 Internet beveiligingspakket | : 2 | 22 Nov 2018 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Internet ineens te traag voor tv | Snelheid | : 2 | 09 Jan 2016 |
Savonds traag internet | Snelheid | : 8 | 04 Jan 2016 |
Advertentie