Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
cornfed
@ linu

Alleen Tele2 maakt tickets aan.
Het is ook maar een benaming. Het betekend dat Tele2 een case opstart over je verbinding. Die blijft net zo lang actief in het systeem, tot alles is opgelost.

 
kobus1960
Ook vandaag ben ik weer zeer tevreden, dat moge duidelijk zijn.

678351579
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
louisverhagen
684265418

Andere test geven ongeveer hetzelfde aan (meestal iets minder rond de 12 mb/s

20MB lijn en ik woon nog geen 800 meter van de centrale.
Ik las ergens dat hier de lijne slechts 13 MB aankunnen.

Dus word ik getild als ze me een 20 mb lijn verkopen waarvan ze van te voren weten dat ze dit niet halen.

Louis
 
kobus1960
@Louisverhagen
Tele2 zet 20MB neer alszijnde TOT 20MB, alles is afhankelijk van de omstandigheden.
Snelheden die je nu laat zijn zijn zeker niet ondermaats.
Niemand haalt bij Tele2 de opgeven TOT snelheid.
Ikzelf woon nog geen 200m van de wijkcentrale, haalde af en toe 15MB.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
leeg

Quote

linu schreef:
Tevreden over de Tele2 service;

Afgelopen maandag heb ik de klantenservice Tele2 gebeld. Ik heb hier al eerder over geschreven dat ik dat zou gaan doen. Diezelfde middag was er al een monteur van KPN geregeld door Tele2. De monteur heeft alle bekabeling vervangen, zelfs van het punt waar de lijn binnenkomt en wij niet bij kunnen. Daarmee was meteen de download snelheid flink omhoog geschoten en blijft nu stabiel.
Helaas gebeurde het nog wel dat af en toe de verbinding kort wegviel en woensdag zelfs een 4 uur. `s Avonds belde toevallig de Technische dienst om te horen of onze klachten naar tevredenheid waren opgelost en toen ik vertelde van het af en toe wegvallen werd meteen een nieuw modem toegezegd. Ik vroeg of er een grote storing was omdat we die dag al lange tijd geen verbinding hadden. Een storing was er niet, hij zou een wijkreset doen en `n uur later was er weer verbinding. Vrijdag hebben we het nieuwe modem al ontvangen. Alles aangesloten en hopen dat nu alle problemen zijn opgelost. Helaas hadden we na 3 uur zeker weer 2 uur geen verbinding. Ik weet niet of dit toevallig om een storing gaat, zou wel héél toevallig zijn. Maar verder vandaag nog geen problemen gehad. We zijn in ieder geval erg tevreden over de snelle service en het snelle handelen van Tele2 van deze week. Dat mag ook gezegd worden!

684416433

Fijn dat de service zo goed is.
Dat heb ik ook gemerkt.
Meestal is alles binnen 1 a 2 wekdagen opgelost.
Precies zo als het hoord Grin
 
Phlar
Wel goed om dit ook in 2010 te doen:
20mb abbo
689633948
 
kobus1960
Met Stream 555 erbij aan op andere pc. (beeld/geluid).

689704505
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Die pieken komen bekend voor, bleek dat men het dorp waar ik woon geschikt aan het maken was
voor Fiber technologie. Werkzaamheden aan de wijkcentrales dus.
Kwam hier in november regelmatig voor.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kazius004
728625637

dit is mijn resultaat. woon 1200 meter van de centrale. is dat oke of niet?
 
kobus1960
Ja, zeker als je ook nog eens gebruikt maakt van 1 of meerdere TV diensten is dit niet verkeerd te noemen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 Aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 24 Feb 2016
mailmap op eigen harddisk Algemeen : 5 24 Jan 2016
Eigen router achter Tele2 modem/router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 16 16 Jan 2014
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 Nov 2013
Advertentie