obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen TV, internet en telefonie Den Haag
marjolein
Vanaf 21 september is bij ons het tv beeld steeds meer gaan haperen en kunnen we nu al 2 weken geen tv meer kijken. De telefoonverbinding valt ook steeds uit en internet is zo instabiel dat er ook niet meer mee te werken valt. Het ligt niet aan verbindingen of apparatuur bij on thuis. Eerst zou het niet liggen aan de hoofdverbinding, maar wellicht aan de verbinding van de hoofdkast naar ons huis. Nu zegt men dat het bij de centrale iets niet in orde is. Ik heb niet echt het idee dat men er hard mee bezig is. Ik zou nl. verwachten dat als het bij de hoofdcentrale ligt er meer mensen last van hebben. Ook zou ik graag een tussenoplossing willen (digitenne, dongel) maar daar doet men niet aan.

Wij wonen in Den Haag en ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem. (maak nu trouwens gebruik van internet via een andere provider)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen TV, internet en telefonie Den Haag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie